Τα Tesla δεν είναι μεγάλοι φαν των εκτός δρόμου διαδρομών, άσχετα αν αραιά και πού βρίσκεται κάποιος ατρόμητος να τα βγάζει στις λάσπες. Αν το καλοσκεφτείς, όμως, έχουν κάποια χαρακτηριστικά για να αφήνουν την άσφαλτο. Η ροπή από πολύ χαμηλά είναι το κυριότερο, ενώ το Model Y -για παράδειγμα- έχει απόσταση από το έδαφος που του δίνει ψυχολογία για χώμα. Λάστιχα και ζάντες για τέτοιες περιηγήσεις δεν έχει, αλλά εδώ έρχεται να φροντίσει η Unplugged Performance.
Οι Αμερικανοί εξέλιξαν έναν ειδικό τύπο ζάντας για off roading, η οποία ασφαλίζει με το λάστιχο στο δαχτυλίδι. Οι ζάντες «bead-lock», όπως ονομάζονται, χρησιμοποιούνται κατά κόρον σε aftermarket εφαρμογές 4×4, διαθέτοντας μια έξτρα επιφάνεια που τοποθετείται πάνω από το σημείο επαφής του δακτυλίου, «πιάνοντας» τη ζάντα με το εσωτερικό χείλος του ελαστικού. Κάτι που γίνεται προκειμένου να μη γυρνάει η ζάντα μέσα στο λάστιχο, σε περιπτώσεις υψηλής ροπής, πιασίματος του τροχού σε κακοτράχαλα τερέν ή/και συνδυασμούς τέτοιων καταστάσεων.
Το Model Y δεν είναι το πρώτο μοντέλο που έρχεται στο μυαλό όταν μιλάμε για off-road, αλλά η Unplugged βάζει μια τετράδα από 18άρες σφυρήλατες UP-03 Beadlock σε δυο αποχρώσεις: Satin Black και Satin Titanium. Αλλαγές (αποστάτες, μπουλόνια κλπ) δεν χρειάζονται, καθότι τις αγοράζεις και τις βάζεις κατευθείαν στο Model Y. Ούτε η ανάρτηση φέρει μετατροπές, αλλά πολύ εύκολα μπορεί να τοποθετηθεί ένα ήπιο lift kit. Κάτι που ενδεχομένως να χρειάζεται, μια και τα 167 χλστ. του «αέρα» από το έδαφος δεν ενδείκνυνται ιδιαίτερα για πέτρες και λάσπες.
Οι νέες ζάντες εξυπηρετούν και όποιον απλά θέλει να δώσει σκληροτράχηλο χαρακτήρα στο Tesla του, δίχως να έχει πρόθεση για off-roading. Απαγορευτικό το κόστος πάντως δεν είναι, αν και τα 1.123,75 δολάρια (1.065,92 ευρώ) ελαφρώνουν αρκετά τον τραπεζικό λογαριασμό.