Με τις πρώτες παραδόσεις στους πελάτες του ολοκαίνουργιου Honda Civic Type R να έχουν ξεκινήσει, η Milltek Sport λανσάρει μια νέα σειρά συστημάτων εξατμίσεων, που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν το μικρομεσαίο hot hatch. Οι ιδιοκτήτες του νέου Civic Type R μπορούν να επιλέξουν από μια εξατομικευμένη σειρά εξατμίσεων υψηλής απόδοσης, σχεδιασμένες σύμφωνα με τις απαιτήσεις τους.
Το σύστημα μειώνει την πίεση επιστροφής πάνω από 20%, αυξάνοντας έτσι την ισχύ του κινητήρα σε όλο το εύρος στροφών και βελτιώνοντας την απόδοση του turbo. Η κατά παραγγελία αναθεωρημένη σχεδίαση της βαλβίδας εξαγωγής της Milltek Sport οδήγησε επίσης σε αύξηση της διαμέτρου κατά 15%, επιτρέποντας στον οδηγό να ελέγχει τον ήχο και την ένταση της εξάτμισης μέσω των εργοστασιακών προφίλ οδήγησης του Civic Type R.
Κάθε εξάτμιση περιλαμβάνει επτά βασικά εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός μπροστινού εύκαμπτου σωλήνα, ενός μπροστινού σιγαστήρα ή τμήματος παράκαμψης, του κεντρικού σιγαστήρα ή του τμήματος παράκαμψης, του πίσω συνδετικού σωλήνα, του διπλού πίσω σιγαστήρα, της εξόδου της βαλβίδας κατά 15% μεγαλύτερη και της επιλογής απολήξεων της εξάτμισης.
Προσφέρονται πέντε διαφορετικά φινιρίσματα, συμπεριλαμβανομένων των Polished Stainless, Cerakote Satin Black, Brushed Titanium, Burnt/Blue Titanium και Carbon Fiber. Όλα τα συστήματα περιλαμβάνουν ολοκαίνουργιο σχεδιασμό θερμικής προστασίας που απομονώνει το πάτωμα του πορτμπαγκάζ από τη μεταφορά θερμότητας, βελτιώνοντας τη ροή του αέρα γύρω από την εξάτμιση. Οι τριπλές απολήξεις της εξάτμισης είναι πλέον ενιαίου μεγέθους, όμως είναι διαθέσιμες και αντίστοιχες απολήξεις με τις εργοστασιακές.
Να υπενθυμίσουμε ότι το νέο Civic Type R FL5 έρχεται στην Ευρώπη με τον 2λιτρο VTEC Turbo των 329 ίππων και 420 Nm ροπής. To 0-100 χλμ./ώρα ανακοινώνεται στα μόλις 5,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 275 χλμ./ώρα. Το νέο σύστημα εξάτμισης της Milltek υπόσχεται καλύτερα νούμερα, όμως δεν έχουν δημοσιευτεί μετρήσεις για να δούμε τις διαφορές.