Η Brabus δεν φείδεται αγάπης για τη βελτίωση των Mercedes, παρουσιάζοντας σήμερα το ισχυρότερο αυτοκίνητο στα χρονικά της. Η πανίσχυρη Mercedes-AMG GT63 S E Performance είναι υπεύθυνη για αυτό, σε μια ηγεμονική μορφή 930 ίππων!
Η Brabus 930, όπως είναι το απλούστατο και περιγραφικότατο όνομά της, βασίζεται στην παντοδύναμη plug-in υβριδική GT63 των 843 ίππων. Ο βελτιωτής από το Μπότροπ ντύνει τη Γερμανίδα στα κατάμαυρα, προσθέτει ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο, χαμηλωμένη ανάρτηση και ζάντες Monoblock Z Platinum Edition, σε διάσταση 21 ιντσών εμπρός και 22 πίσω. Ανθρακονήματα συναντάμε και στο εσωτερικό, μαζί με αλουμίνιο, δέρμα και alcantara. Αυτά για εντός και εκτός. Πάμε και στα «επί αυτά» της ισχυρότερης Brabus στην Ιστορία.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων και 320 Nm παραμένει εργοστασιακός, συνεπώς όλες οι αναβαθμίσεις αφορούν το θερμικό σκέλος του PHEV συστήματος. Ο 4.0 V8 twinturbo αποκτά μεγαλύτερους υπερτροφοδότες και intercooler, νέα εξάτμιση και το πρόγραμμα PowerXtra σε διπλή τοποθέτηση. Κάθε πλευρά του V8, δηλαδή, έχει τη δική της μονάδα ελέγχου. Αλλαγές που ανεβάζουν την απόδοση του 4.0λιτρου βενζινοκινητήρα πάνω από τα 720 άλογα, εκτινάσσοντας ταυτόχρονα τη συνολική απόδοση σε ιστορικά υψηλά για τα βιβλία της Brabus.
Η σκοτεινή υπερ-Mercedes αποδίδει συνδυαστικά 930 άλογα, καθιστώντας εαυτό ως την πιο δυνατή Brabus που έχει εμφανιστεί μέχρι σήμερα, στα 46 χρόνια ζωής της εταιρίας! Η ροπή των 1.550 Nm επίσης είναι η υψηλότερη που έχει παραχθεί από μοτέρ περιποίησης Brabus, χωρίς μάλιστα να περιορίζεται. Σε άλλες εφαρμογής, που φτάνει στα 1.250 Nm, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα 1.054 Nm για λόγους προστασίας της μετάδοσης. Στην 930 όμως, ολόκληρη η πλημμύρα ροπής είναι για «πάρτη» του! Οι Γερμανοί έκαναν εκτεταμένες δοκιμές, προκειμένου να διασφαλίζουν πως όλα τα εξαρτήματα μένουν στη θέση τους και ανέπαφα, όταν τα χτυπάει πάνω από 1μιση τόνος ροπής.
Παρά τα πρωτοφανή -για δημιουργία της Brabus- νούμερα ισχύος, εκείνα των επιδόσεων μένουν απαράλλαχτα. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση εξακολουθούν να έρχονται σε 2,8 δλ., ενώ και η τελική παραμένει περιορισμένη στα 316 χλμ./ώρα. Η τιμή, αντίθετα, αλλάζει για τα καλά προς τα πάνω. Στη Γερμανία, η GT63 S E-Performance ξεκινά από τις 199.015 ευρώ. Η Brabus 930; Από τις 323.435 ευρώ!