Το «χτένι» έχει εκλείψει από την κεντρική κονσόλα του Audi R8 εδώ και 7 χρόνια – όταν δηλαδή παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά του. Παρόλα αυτά, η αγάπη για το χειροκίνητο κιβώτιο (και τα λεφτά) όλα τα νικά.
Η Underground Racing είναι γνωστή για τα twinturbo κτήνη που ετοιμάζει, με εγνωσμένης αξίας εξειδίκευση στις Lamborghini Gallardo/Huracan και το Audi R8. Από το συνεργείο των Αμερικανών προέρχεται και το συγκεκριμένο, με μια μοναδική πινελιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Κατά τα ειωθότα της UR το supercar από το Ίνγκολσταντ φέρει πλειάδα βελτιώσεων στον 5.2 FSI V10, με κυριότερη αυτή την προσθήκη δυο ευμεγεθών τούρμπο και όλων των παρελκόμενων (intercooler, εγκέφαλο, εξάτμιση κλπ). Η ισχύς εκτινάχθηκε στους 1.500 ίππους, συνοδεία αναβαθμίσεων σε ανάρτηση και φρένα, ωστόσο ο πρωταγωνιστής δεν είναι άλλος από το σύστημα μετάδοσης.
Όλοι οι τροχοί εξακολουθούν να παραλαμβάνουν τη δύναμη, αλλά πλέον δεν το κάνουν μέσω του 7τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη. Έπειτα από επίπονες και πολύπλοκες εργασίες στο σασί και τις πλεξούδες, η Underground Racing κατάφερε να προσαρμόσει στο R8 2ης γενιάς το 6άρι χειροκίνητο από εκείνο της 1ης! Η ιδιαίτερη κατασκευή έγινε κατόπιν αιτήματος από τον κάτοχο του αυτοκινήτου, ο οποίος προφανώς δεν αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και έχει να πληρώνει επεμβάσεις του είδους.
Κόστος δεν ανακοινώνεται, όμως δεδομένου πως οι μετατροπές της UR για R8 ξεκινούν από τις 49.000 δολάρια (43.141 ευρώ) και ξεπερνούν τις 175.000 (154.000 ευρώ), η μετατροπή του σημερινού R8 σε «χεράτο» μόνο οικονομική δεν θα είναι.