Η Mercedes-AMG E63 S είναι από το εργοστάσιο ένα από ταχύτερα super sedans που έχουν κυκλοφορήσει. Περιγραφή που αποτελεί τον ορισμό της βάσης, για να δουλέψουν οι «χρυσοχέρηδες» μηχανικοί της Brabus.
O πασίγνωστος βελτιωτής από την κοιλάδα του Ρουρ ανεβάζει επίπεδο την κορυφαία εκδοχή, τόσο εμφανισιακά όσο και από πλευράς απόδοσης. Στο πρώτο σκέλος συναντάμε πλήρες body kit ((splitter και περιγράμματα εμπρός προφυλακτήρα, μάσκα, πλαϊνές ποδιές, διαχύτης), κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Το κατάμαυρο παρουσιαστικό ολοκληρώνεται από τις 21άρες ζάντες εμπρός και τις 22άρες πίσω, που περιβάλλονται από ελαστικά Continental διάστασης 265/30 εμπρός και 305/25 αντίστοιχα. Η χαμηλότερη κατά 20 χλστ. ανάρτηση φροντίζει για την εμφάνιση, αλλά και το στήσιμο.
Στο εσωτερικό η Brabus αναφέρει τη γνώριμη εικόνα των δημιουργιών της, με αναβαθμισμένες δερμάτινες επενδύσεις, αλλά εδώ σε συνδυασμό μαύρου-μπρονζέ αντί μαύρου-κόκκινου, βελουτέ πατάκια, φωτιζόμενα μαρσπιέ και τα λογότυπα της φίρμας σε αυτά, επενδύσεις suede σε τιμόνι, καθίσματα και ταμπλό, αλλά και ανθρακονήματα. Πάμε τώρα και στα πάρα πολύ ενδιαφέροντα, που δεν είναι άλλα από τα δρώμενα στο μηχανοστάσιο.
Ο 4λιτρος V8 twinturbo έχει υπερκυβιστεί στα 4.5 λίτρα, υπερσυμπιεζόμενος από δυο μεγαλύτερες custom τουρμπίνες της Brabus. Μαζί τους, μεγαλύτερα intercooler, νέα ψυγεία λαδιού, ενισχυμένα πιστόνια και ανθρακονημάτινη πολλαπλή εισαγωγής, μετά δυο έξτρα ram air εκατέρωθεν της μάσκας για την ψύξη του μοτέρ. Η εξάτμιση είναι επίσης νέα και τιτανίου, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει η νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης όλων των ανωτέρω. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα συγκλονιστικό νούμερο 900 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. και 1.250 Nm ροπής από τις 2.900 σ.α.λ., που ωστόσο περιορίζονται στα 1.054 Nm για την προστασία της μετάδοσης! Μιλάμε, δηλαδή, για αύξηση 261 ίππων και 250 Nm (150 με τον περιοριστή) σε σχέση με την εργοστασιακή E63 S 4MATIC.
Με τόση δύναμη παραπάνω, δεν προκαλεί έκπληξη πως οι επιδόσεις κοντράρουν (για να μην πούμε «αγχώνουν») μέχρι την GT Black Series. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 2,9 δλ., ωστόσο από εκεί και πάνω είναι που αρχίζει να «γαζώνει» η Brabus 900. Τα πρώτα 200 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,7 δλ. και τα πρώτα 300 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 23,9 δλ., με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330 χλμ./ώρα προς αποφυγή ζητημάτων με τα ελαστικά. Είναι χαρακτηριστικό πως στο 0-300 χλμ./ώρα, η Brabus «φορτώνει» σχεδόν 3 δλ. στο supercar από τη Στουτγκάρδη (26,7 δλ.)!