Η Mercedes-AMG έχει σχεδόν έτοιμη την GT73e ή GT63 E-Performance (τα δυο επικρατέστερα ονόματα) των 810 ίππων. Μέχρι να λανσαριστεί, ή απλά για όσους δεν είναι υποστηρικτές των plug-in υβριδικών, υπάρχει η GT 63 S της Brabus στα ίδια «κυβικά».
O πασίγνωστος βελτιωτής από την κοιλάδα του Ρουρ ανεβάζει επίπεδο την κορυφαία εκδοχή της GT 4-Door Coupe, τόσο εμφανισιακά όσο και από πλευράς απόδοσης. Στο πρώτο σκέλος συναντάμε πλήρες body kit ((splitter και περιγράμματα εμπρός προφυλακτήρα, μάσκα, πλαϊνές ποδιές, διαχύτης), κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Η ιδιαίτερη απόχρωση Badlands Green είναι προσφορά μεμβρανών από τη Fostla και ταιριάζει «γάντι» με τις μαύρες 21άρες Monoblock Z, που φοράνε ελαστικά Pirelli P Zero 275/35 εμπρός και 335/25 πίσω.
Στο εσωτερικό συναντάμε τη γνώριμη εικόνα των Brabus, με αναβαθμισμένες δερμάτινες επενδύσεις, αλλά εδώ σε συνδυασμό μαύρου-μπρονζέ αντί μαύρου-κόκκινου, βελουτέ πατάκια, φωτιζόμενα μαρσπιέ και τα λογότυπα της φίρμας σε αυτά, επενδύσεις suede σε τιμόνι, καθίσματα και ταμπλό, αλλά και ανθρακονήματα.
Κάτω από το μυώδες παρουσιαστικό, αναλαμβάνει το πακέτο PowerXtra B40S-800. Όπως φανερώνει η ονομασία, η απόδοση του 4λιτρου V8 twinturbo φτάνει τα 800 άλογα.. Ακόμα πιο εντυπωσιακό το νούμερο της ροπής, που είναι αυξημένο κατά 150 Nm και γράφει «στρογγυλά» 1.000 Nm! Με +161 ίππους και +150 Nm, αναμενόμενα οι επιδόσεις είναι καλύτερες. Ο συνδυασμός του πανίσχυρου μοτέρ και του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC+, μαζί με το 9άρι αυτόματο 9G-TRONIC, παρέχουν μια επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 2,9 δλ. (από 3,4 δλ.). Η τελική εξακολουθεί να περιορίζεται ηλεκτρονικά, όμως εδώ ο κόφτης επεμβαίνει στα 315 χλμ./ώρα.