Μάλιστα είναι τόσο σπάνια που το μοντέλο που δημιουργήθηκε απέκτησε και το δικό του όνομα! Ας καλωσορίσουμε το Bussink GT R SpeedLegend!
Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο είναι το πρώτο AMG GT R Speedster που κατασκευάστηκε και διακρίνεται για το μοναδικό του design, αλλά και για την εξαιρετικά περιορισμένη παραγωγή του. Υπεύθυνος για αυτό το μοναδικό project είναι ένας συλλέκτης ακριβών και σπάνιων μοντέλων, με το όνομα Roland A.! Ο προφανώς πλούσιος κύριος απευθύνθηκε στην HWA AG για να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα και σίγουρα το τελικό αποτέλεσμα τον δικαιώνει. Η έμπνευσή του ήταν η SLR Stirling Moss, με την ιδέα να γυρνάει στο μυαλό του 1,5 χρόνο τώρα. Σαφώς κι η μετατροπή δεν είναι επίσημο προϊόν της Mercedes – AMG, όμως αναλογιζόμενοι τις στενές σχέσεις της κατασκευάστριας εταιρείας με την HWA AG, σίγουρα έχει τις ευλογίες της! Οι μετατροπές στο αμάξωμα, αλλά και στο πλαίσιο γενικότερα, ήταν τεράστιες, μιας και δεν μιλάμε για μια απλή αφαίρεση της οροφής και την αλλαγή του παρμπρίζ. Δόθηκε τεράστια προσοχή στην ενίσχυση του πλαισίου, και για αυτό τοποθέτησαν το σχήματος Υ πρόσθετο, που «τρέχει» από το καπό και καταλήγει στα προσκέφαλα και μας θυμίζει το halo που υπάρχει στη Formula 1.
Κάτω από το καπό μπορεί να παραμείνει ο εργοστασιακός κινητήρας twin-turbo V8 4 λίτρων, ή ο ίδιος βελτιωμένος, με την ισχύ του να αγγίζει τους 850 ίππους, με τη ροπή να εκτοξεύεται στα 1.040 Nm. Σε αυτή την έκδοση, το Bussink GT R SpeedLegend χρειάζεται μόλις 3,8 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα. Αν μη τι άλλο ένα ιδιαίτερο project που όμοιο του δεν θα βρείτε. Και πως να γίνει αυτό άλλωστε, μιας και πέρα από το κόστος της μετατροπής που είναι τεράστιο, δημιουργήθηκαν μόλις 5 κομμάτια, τα οποία έχουν ήδη βρει τον κάτοχό τους.