Έκδοση Black Series δεν έχει η Mercedes-AMG SL, όμως η Renntech φροντίζει για την κορυφαία R232 και τη μετατρέπει σε φόβητρο 721 ίππων, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τη «μαύρη» GT ή την παλιότερη αντίστοιχη CLK.
Το γερμανικό roadster κανονικά προσφέρει 585 ίππους και 800 Nm στο δεξί πόδι του οδηγού, μέσω του 4.0 V8 twinturbo. Ισχύς ικανότατη για 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ. και τελική ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 315 χλμ./ώρα, σε μια πρωτοφανή ελευθερία για τους κόφτες της Mercedes. Η Renntech παίρνει τον διτούρμπινο οχτακύλινδρο και το μόνο που του κάνει, είναι να του αλλάξει τον εγκέφαλο. Μέσα από ένα απλό πρώτο στάδιο, με αλλαγές στους χάρτες ανάφλεξης, χρονισμού και πιέσεων, ο φημισμένος Γερμανός βελτιωτής καταφέρνει να ανεβάσει την 63άρα SL σε επίπεδα GT Black Series!
Η ισχύς εκτινάσσεται κατά 136 ολόκληρα άλογα και η ροπή κατά 214 Nm, φτάνοντας συνολικά τους 721 ίππους και τα 1.014 Nm. Η αντιπαραβολή με την Black Series φέρνει τη βελτιωμένη SL 63 μόλις 9 ίππους πίσω, αλλά 214 Nm πάνω (730 ίπποι και 800 Nm)! Η βελτιωσιμότητα του M177 σε όλο του το μεγαλείο, καθώς δεν χρειάζεται καν νέα εξάτμιση για να παραγάγει αυτά τα νούμερα. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το κόστος, αναφορικά με το πόσο χαμηλό εμφανίζεται σε σχέση με τα οφέλη στην απόδοση, αλλά και τον προσανατολισμό του αυτοκινήτου.
Παρότι δεν θα ενδιαφερθεί όποιος διαθέτει κοντά στις 275.000 ευρώ (275.500 στην Ελλάδα) για την αγορά της SL 63 4Matic+, τα μόλις 3.533 ευρώ που κοστίζει η ECU της Renntech είναι πραγματική ευκαιρία, ιδίως όταν αναλογιστείς πως κάθε ένα από τα 136 άλογα επιπρόσθετης ισχύος κοστολογείται έναντι 26 ευρώ! Για τη ροπή, δε, ούτε λόγος: 16,5 ευρώ όλα κι όλα για κάθε από τα έξτρα 214 Nm!