Η Mercedes-AMG G 63 αποτελεί ένα από τα πιο θαυμαστά εκτός δρόμου αυτοκίνητα, καθώς συνδυάζει επιδόσεις σπορ μοντέλων, ανώτερη πολυτέλεια και υψηλές δυνατότητες κίνησης εκτός ασφάλτου. Η τετράγωνη σχεδίασή της έχει διατηρηθεί με το πέρασμα των χρόνων και των δύο γενεών της, καθιστώντας την άμεσα αναγνωρίσιμη.
Παράλληλα πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα οχήματα των βελτιωτών, όχι μόνο όσον αφορά τις μηχανικές αναβαθμίσεις, αλλά και τις αισθητικές. Πριν από τρία χρόνια, η Carlex Design, μια από τις κορυφαίες aftermarket εταιρείες αναβάθμισης εσωτερικών χώρων, παρουσίασε την ειδική έκδοση Yachting Limited Edition. Τώρα, ένα από τα ελάχιστα αυτά οχήματα διατίθεται προς πώληση!
Στη γοητεία της (μοντέλο 2023) συμβάλλει η εξωτερική βαφή, χρώματος Navy Blue. Οι λευκές λωρίδες με το λογότυπο «Yachting Edition» στο πλαϊνά μέρη του αυτοκινήτου αποτελούν μια ευχάριστη πινελιά, όπως ακριβώς και κάποιες ασημί λεπτομέρειες. Το κάλυμμα του πίσω τροχού διαθέτει ένα μοναδικό ασημί φινίρισμα, ενώ κάτι παρόμοιο συναντάμε και στο εμπρόσθιο τμήμα, κομμάτι του πακέτου της ειδικής έκδοσης Yachting Limited Edition. Το αστέρι στη μάσκα έχει αφαιρεθεί και στη θέση του έχει τοποθετηθεί το έμβλημα της Carlex.
Οι μεγαλύτερες και πιο εντυπωσιακές αλλαγές εντοπίζονται στην καμπίνα της G 63, όπου το άσπρο χρώμα κυριαρχεί. Τα καθίσματα και το τιμόνι είναι διακοσμημένα με το κορυφαίο, βελούδινης υφής λευκό δέρμα της Carlex Design. Ασφαλώς, το λευκό δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τις επενδύσεις των θυρών. Ως συμπλήρωμα του δέρματος έρχεται το λευκό Alcantara στις κολόνες και σε μεγάλο μέρος του πορτμπαγκάζ, συμπεριλαμβανομένης της πόρτας της οροφής.
Αν αναρωτιέστε από πού πήρε το όνομα «Yachting Limited Edition», σας έχουμε την απάντηση. Τα κομμάτια ξύλινης επένδυσης που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό συναντώνται στα καλύτερα γιοτ. Τα διακοσμητικά από ξύλο έχουν αντικαταστήσει τα πατάκια και συναντώνται ακόμα σε τμήματα του τιμονιού, στη χειρολαβή του ταμπλό, στην πλάτη των πίσω καθισμάτων και στο δάπεδο του χώρου αποσκευών. Κοινώς είναι το καταλληλότερο όχημα για όσους έχουν στην κατοχή τους υπερπολυτελή γιοτ.
Για τον κινητήρα δεν αναφέρεται κάποιου είδους «περιποίηση», αφού ούτως ή άλλως είναι πανίσχυρος. Πρόκειται για ένα V8 biturbo 4.0 λίτρων, απόδοσης 585 ίππων και 850 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς (κατανομή 40:60) μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου εννιά ταχυτήτων AMG Speedshift TCT 9G. Η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χιλιόμετρα έρχεται σε 4,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 220 χλμ./ώρα, ή στα 240 χλμ./ώρα με το AMG Driver‘s package.