Η εμφάνιση των BMW M3/M4 δεν σταματά να προκαλεί αντιδράσεις. Για αυτό έρχεται η Manhart, να δώσει άλλο αέρα στις κορυφαίες «Μπέμπες» τόσο πάνω, όσο και κάτω από το περιτύλιγμα.
Ο Γερμανός βελτιωτής παρουσίασε με κάθε επισημότητα την MH3, που βασίζεται στην G80 Competition. Εξωτερικά, ο κλασικός -για αυτοκίνητο της Manhart- χρωματικός συνδυασμός μαύρου-χρυσαφί κεντρίζει τα βλέμματα. Οι λωρίδες στις πόρτες και από το πάνω μέρος της αμφιλεγόμενης μάσκας μέχρι πίσω, χαρίζουν μοναδική παρουσία στο σεντάν της BMW. Οι λεπτομέρειες ίδιου χρώματος στους προφυλακτήρες και τις ζάντες των 21 ιντσών, σε ελαστικά 255/30 και 295/25 εμπρός-πίσω, εξασφαλίζουν πως κανείς δεν πρόκειται να μπερδέψει M3 ή M4 της Manhart με οποιαδήποτε άλλη. Το αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα (splitter εμπρός, πλαίνές ποδιές, διαχύτης και αεροτομή πίσω) και η χαμηλωμένη ανάρτηση της H&R (-30 χλστ. εμπρός, -10 χλστ. πίσω) ολοκληρώνουν το πιο απειλητικό look.
Κάτω από αυτό, η MH3 (και η MH4, για όσους προτιμούν τα κουπέ) διαθέτει νέο εγκέφαλο και σύστημα εξαγωγής. Αναβαθμίσεις που είναι αρκετές, για να ανεβάσουν την απόδοση του 3.0 twinturbo εξακύλινδρου εν σειρά στα 630 άλογα και 780 Nm (από 510 ίππους και 650 Nm της εργοστασιακής)! Οι Γερμανοί δεν ανακοινώνουν 0-100 χλμ./ώρα, όμως μας λένε πως το 0-200 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,5 δλ. και το 0-250 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 17 δλ., καθιστώντας τη βελτιωμένη 4 δλ. ταχύτερη στην τελευταία μέτρηση από τη στάνταρ Competition. Η ρεπρίζ 100-200 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 6,42 δλ. και παρόλο που ούτε για τελική ταχύτητα υπάρχει ανακοίνωση, θα πρέπει να θεωρούμε σίγουρο πως τα 300 χλμ./ώρα είναι τουλάχιστον η βάση (με ηλεκτρονικό περιοριστή, χωρίς δεν αποκλείονται τα 330 χλμ./ώρα).