H προηγούμενη γενιά BMW Z4 είχε για κορυφαία έκδοση την 35is S Drive, με τον 3.0λιτρο twinturbo εξακύλινδρο εν σειρά των 340 ίππων κάτω από το μακρύ καπό. Καμία σχέση με την αγωνιστική GT3, που ούρλιαζε στις 9.000 σ.α.λ. μέσω ενός ατμοσφαιρικού 4.0λιτρου V8. Μια τέτοια Z4 βρέθηκε στα χέρια βελτιωτών, οι οποίοι όχι μόνο αποφάσισαν να τη μετατρέψουν σε αυτοκίνητο δρόμο, αλλά της έβαλαν V12 από Mercedes και προσέθεσαν κομπρέσορα!
Το ασύλληπτο κράμα παρουσιάστηκε στην έκθεση SEMA, δίχως καν να φοράει καπό. Η γυμνή αλήθεια του δωδεκακύλινδρου M120 από τη Στουτγκάρδη, που μεγαλουργούσε στα μηχανοστάσιο των S/CL/SL600 από τις αρχές των 90’s μέχρι εκείνες των 00’s. Ο ίδιος κινητήρας υπερκυβισμένος στα 6.9 λίτρα έδινε ζωή στη μυθική CLK GT R, ενώ στα 6.0-7.3 λίτρα αποτέλεσε την καρδιά όλων των εκδόσεων του Pagani Zonda. Κοντολογίς, μιλάμε για ένα ιστορικό μοτέρ. Το οποίο, εν προκειμένω, χρησιμοποιήθηκε για «σπάσιμο» τόσο στη BMW, όσο και τη Mercedes.
Η Gooichi Motors (στην Αμερική εδρεύει, άλλο που το όνομα «γιαπωνίζει») , που ανέλαβε το project, δηλώνει πως επέλεξε τον συγκεκριμένο V12 για να εκνευρίσει τους παραδοσιακούς φίλους των δυο γερμανικών εταιριών, σε μια «ιερόσυλη» σύμπραξη. Ο 4.0 V8 των 515 ίππων έκανε χώρο για τον πολύ μεγαλύτερο δωδεκακύλινδρο, ο οποίος παραδόξως τοποθετήθηκε απρόσμενα άνετα στο μηχανοστάσιο της Z4. Το 6άρι σειριακό της GT3 μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς, ωστόσο πλέον ελέγχεται από ένα πιο εξευγενισμένο λογισμικό. Παρόμοιες αλλαγές εκπολιτισμού συναντάμε σε αρκετά σημεία της εν λόγω «Μπέμπας», προκειμένου να μετατραπεί σε road legal. Πολύ καλά διαβάσατε. Η πρώην αγωνιστική Z4 GT3, με έναν κομπρεσοράτο V12 που λέγεται ότι αποδίδει 1.000-1.500 άλογα, μπορεί να κυκλοφορεί κανονικά στο δρόμο!