Η 5η γενιά της Toyota Supra ήδη βρίσκεται στην ανανεωμένη μορφή της. Με 387 άλογα πλέον, από 340, φρεσκαρισμένη σχεδιαστικά και την επιλογή της μικρότερης 2λιτρης των 258 ίππων να επεκτείνει τους εμπορικούς ορίζοντες, το εμβληματικό sportscar από το Αΐτσι διάγει μια από τις καλύτερες περιόδους της καριέρας του.
Δείτε ακόμα: Ελληνική Toyota Supra γυρίζει κεφάλια!
Βασικό κι αναντικατάστατο κομμάτι αυτής, η βελτίωση. Από τον 2JZ στον B58B30, οι ατελείωτοι «στάβλοι» κάτω από το καπό είναι χαρακτηριστικό των Supra. Όμως δεν χρειάζεται να έχει 1.000 ίππους για να είναι συγκλονιστική. Ένα Φ.Π.Ε., νέα ανάρτηση και μια τετράδα ζάντες της Vossen αρκούν για να μετατρέψουν το κορυφαίο Toyota σε πρέσβειρα του προσεγμένου tuning.
Η Renaissance Red 2.0 -όπως ονομάζεται το χρώμα- Supra κάθεται στις χρυσαφί 20άρες HF-5 και ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, διάστασης 265/30 εμπρός και 305/30 πίσω. Το coilover set BR της BC Racing φέρνει το αμάξωμα πιο κοντά στο έδαφος και μειώνει το κενό μεταξύ τροχού και θόλου, δημιουργώντας ένα εξαίσιο οπτικό αποτέλεσμα. Το οποίο μπορεί να γίνει πολύ δύσκολο στο να το πιάσει το μάτι, όταν πατηθεί τέρμα το γκάζι.
Διαβάστε επίσης: H Toyota Supra «διαλύει» τη Ford Mustang Bullitt (+video)
Η νέα πολλαπλή εισαγωγής της MST, μαζί με την ολόσωμη εξάτμιση της Euromotive Performance και την κεντρική μονάδα bootmod3 της OTS, ανεβάζουν την απόδοση στα 460 άλογα-αύξηση 120 ίππων σε σχέση με τα εργοστασιακά επίπεδα (προ facelift το μοντέλο). Η RK Works, που είναι υπεύθυνη για το project, δεν ανακοινώνει χρόνους για τις επιταχύνσεις από στάση, όμως παραθέτει μια -και πολύ εντυπωσιακή- μέτρηση: τη ρεπρίζ 100-200 χλμ./ώρα. Η κόκκινη-χρυσή Supra την ολοκληρώνει σε 8,32 δλ. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως η Lamborghini Gallardo Superleggera, των 510 ίππων από τον 5λιτρο ατμοσφαιρικό V10 (η πρώτη, του 2007, όχι η μεταγενέστερη LP570-4), χρειάζεται 8,4 δλ.!