Η Porsche 911 σε όλες τις γενιές της αποτελεί ένα θρύλο της αυτοκίνησης, έχοντας διαγράψει μια λαμπρή και επιτυχημένη πορεία έξι δεκαετιών, από το 1964 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά. Μία από τις κλασικές πλέον Porsche 911, είναι και η 993, που κατασκευάστηκε μεταξύ 1994-1998 και ακόμα εξιτάρει τους λάτρεις της αυτοκίνησης.
H εικονιζόμενη Porsche 993, δεν είναι μια «τυχαία», αλλά μια πανάκριβη, εκσυγχρονισμένη και πλήρως αναπαλαιωμένη, από την εταιρία Gunther Werks. H βελτίωση της συγκεκριμένης Porsche αποτελεί μέρος του προγράμματος restoration της Gunther Werks, κατά το οποίο θα κατασκευάσει μόλις 25 κομμάτια. Όσοι έχοντες θα πρέπει να βιαστούν, αρκεί όμως να έχουν πολύ «φουσκωμένους» τραπεζικούς λογαριασμούς, αφού οι τιμές ξεκινούν από 565.000 δολάρια (σημερινή ισοτιμία 467.640 ευρώ).
Καταρχήν, ολόκληρο το αμάξωμα και το πλαίσιο κάθε οχήματος αποσυναρμολογείται σχολαστικά και αποκαθίστανται οι όποιες φθορές. Το όχημα ασταρώνεται πριν αποσταλεί για βαφή, ενώ όλα τα μεταλλικά εξωτερικά τμήματα αντικαθίστανται από πάνελ φτιαγμένα από ανθρακόνημα. Αντίστοιχα και στο εσωτερικό γίνεται χρήση ανθρακονήματος, μαζί με δέρμα και αλουμίνιο σε έναν τέλειο συνδυασμό. Πολύ ταιριαστό είναι και το πράσινο χρώμα «Irish Green», μαζί με τις κλασικού σχεδιασμού ζάντες και τα διακοσμητικά «PORSCHE». Την μπρουτάλ εικόνα τονίζουν με την σειρά τους τα φουσκωμένα φτερά, η αεροτομή πίσω και τα σύγχρονα, αλλά με κλασικό σχεδιασμό φώτα LED.
Η δύναμη της εν λόγω Porsche πηγάζει από τον 4λιτρο boxer κινητήρα, ισχύος 435 ίππων και 454 Nm ροπής. Αλλαγμένο είναι και το κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, όπως και το διαφορικό. Η Gunther Werks έδειξε όμως τη δέουσα προσοχή και στο σύστημα πέδησης, όπου μπήκαν ενισχυμένα φρένα της Brembo, ενώ κι η ανάρτηση είναι αλλαγμένη (από την Eisenlohr Racing & JRZ Suspension Engineering), με σκοπό να ενισχύσει το κράτημα του αυτοκινήτου. Εντύπωση προκαλούν τα πολύ φαρδιά ελαστικά και ειδικά τα πίσω, διαστάσεων 315/30/18.