Η Brabus δεν φείδεται βελτιώσεων και φαντασίας στη μετατροπή της G-Class, την οποία μετατρέπει σε ένα τρομακτικά επιβλητικό pick up 800 ίππων και 1.000 Nm μέσω του Adventure XLP 800.
Το γερμανικό κατασκεύασμα αποτελεί μια ωδή στην επί τροχών τρομοκρατία, όντας 69,2 εκατοστά μακρύτερο από την G-Class (5.310 χλστ. στο σύνολο) και με 25 ολόκληρα εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (470 χλστ. συνολικά)! Από τις πίσω κολώνες και πίσω το σασί είναι επιμηκυσμένο, δίνοντας έξτρα 50 εκατοστά στο μεταξόνιο (3.390 χλστ. ολάκερο) προκειμένου να δοθεί ο απαραίτητος χώρος στην -κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, μάλιστα- καρότσα, αλλά και ενισχυμένο. Η αναβαθμισμένη ανάρτηση συνοδεύεται από νέους άξονες, που στέλνουν σε πρωτόγνωρα επίπεδα τις ικανότητες της αγροτικής Mercedes μακριά από την άσφαλτο. Στο ίδιο μήκος κύματος ο «εργάτης» μπροστά και οι 22άρηδες τροχοί με τα μικτά ελαστικά, που μοιάζουν με 18άρηδες στο τεράστιο παράστημα του αυτοκινήτου!
Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι λιγότερο από δέρμα παντού -μέχρι και στο χώρο των πεντάλ- και φιλέτα ανθρακονημάτων, με τα τελευταία να τοποθετούνται σε ταμπλό, πόρτες, κεντρική κονσόλα και τιμόνι. Η πολυτέλεια συνεχίζει και στα πίσω καθίσματα, όπου οι αντίστοιχοι επιβάτες απολαμβάνουν οθόνες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων.

Τέτοια εμφάνιση δεν θα μπορούσε να μη συνοδεύεται από την ανάλογη δύναμη, ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για δημιουργία της Brabus. Ο 4.0 V8 twinturbo διαθέτει μεγαλύτερα τούρμπο και intercooler, αναβαθμισμένη εξάτμιση και νέα κεντρική μονάδα, φτάνοντας στα 800 άλογα στις 6.600 σ.α.λ. και τα 1.000 Nm στις 3.600 σ.α.λ.. Η τεράστια ισχύς, βέβαια, καλείται να κινήσει ανάλογο βάρος, οπότε οι επιδόσεις δεν γινόταν να κυμανθούν σε επίπεδα supercar. Παρόλα αυτά, τα 4,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 210 χλμ./ώρα είναι εντυπωσιακά νούμερα, δεδομένων των 2.936 κιλών που δείχνει η ζυγαριά όταν ανεβαίνει πάνω η Adventure XLP Superblack. Όσο για την τιμή; Από 750.800 ευρώ και βλέπουμε.




































































