Τα Audi RS 6 και RS 7 είναι από τα ισχυρότερα και ταχύτερα αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει ένας οικογενειάρχης. Για την ακρίβεια, από τα ελάχιστα που συνδυάζουν πρακτικότητα και επιδόσεις supercar. Οι οποίες μπορούν να φτάσουν σε επίπεδα hypercar, μέσω της βελτίωσης, και στην κλίμακα των 1.000 ίππων.
Ο 4.0 V8 twinturbo συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο φανατικών υποστηρικτών του tuning, καθώς «φτερνίζεται» και ανεβαίνει από τα εργοστασιακά 600 άλογα και 800 Nm. Και μιλάμε για περιφερειακές μετατροπές. Αν βάλουμε στην εξίσωση νέα τούρμπο, intercooler, εγκεφάλο, εξάτμιση και εισαγωγή, φτάνουμε να ξεπερνάμε τα 1.000 άλογα και να αγγίζουμε τα 1.200 Nm ροπής! Ένα τέτοιο παράδειγμα/υπόδειγμα βελτίωσης είναι το συγκεκριμένο, που μας έρχεται από την Πολωνία και την Power Division.
Το γερμανικό τετράθυρο κουπέ εκτινάσσεται στους 1.059 ίππους και τα 1.200 Nm, ξεπερνώντας μέχρι το αλήστου μνήμης μηχανολογικό επίτευγμα που ακούει στο όνομα «Bugatti Veyron»! Το πολωνικό RS 7 όχι μόνο είναι ισχυρότερο από τον 8.0 W16 quadturbo της Veyron (1.001 άλογα και 1.250 Nm), αλλά -ακόμα πιο εκπληκτικά- και ταχύτερο! Το 0-100 χλμ./ώρα ανακοινώνεται στα μόλις 2,4 δλ., τη στιγμή που η Bugatti αναφέρει 2,5 δλ. To βελτιωμένο Audi ρίχνει στη Veyron και εν κινήσει, καθώς η ρεπρίζ 100-200 χλμ./ώρα τοποθετείται στα 4,6 δλ. και αφήνει πίσω του την πανίσχυρη Bugatti, στην ίδια μέτρηση, για 0,2 δλ.! Για τελική ταχύτητα δεν γίνεται λόγος, αλλά δεδομένα ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα (βάσει και άλλων RS 7 αντίστοιχων ιπποδυνάμεων).
Οι Πολωνοί έβαλαν πολύ προσεχτικά -και καλόγουστα- «χέρι» και στην εμφάνιση, ντύνοντας το αμάξωμα σε Satin Gold απόχρωση, τοποθετώντας ανθρακί 22άρες ζάντες και ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα (splitter, ποδιές, αεροτομή), με παράλληλο χαμήλωμα στην ανάρτηση.