Καλοκαιράκι, ώρα για εξορμήσεις στη φύση και νησιά. Κυρίως το δεύτερο στη χώρα μας, αλλά και οι «βουνίσιοι» ή «πεδινοί» δεν πάνε πίσω – όπου μπορούνε βέβαια, καθώς πολλά βουνά κλείνουν για λόγους πυρασφάλειας. Αν βρεθεί ελεύθερο πεδίο πάντως, θες να βρίσκεσαι πίσω το τιμόνι ενός αυτοκινήτου, σαν το νέο Isuzu D-Max AT35 της Arctic Trucks.
Ως γνωστόν η ισλανδική εταιρία λατρεύει να κατασκευάζει σκληροπυρηνικά εκτός δρόμου τετρακίνητα οχήματα και το AT35 είναι ένα ακόμα εξαιρετικό δείγμα γραφής της. Αρχικά οι μηχανικοί της εταιρείας ενίσχυσαν περαιτέρω το σασί του D-Max, πριν τοποθετήσουν την νέα ανάρτηση της Bilstein. Η τελευταία, με την ονομασία Performance Suspension, πέρα από το γεγονός ότι αυξάνει την απόσταση από το έδαφος (+40 χλστ., 260 χλστ. στο σύνολο), φροντίζει παράλληλα τα θηριώδη 35ίντσα ελαστικά (315/70 διάσταση) της BFGoodrich (σε 17άρες, ειδικά σχεδιασμένες ζάντες) να διατηρούν πάντοτε επαφή με το έδαφος και να διαχειρίζονται με επιτυχία κάθε είδους εκτός δρόμου διαδρομή.
Πέρα από τους τροχούς τώρα, η μάσκα είναι ανασχεδιασμένη, τα φτερά φουσκωμένα και τα αυτοκόλλητα στις πόρτες συμβάλλουν στην τόνωση του hardcore χαρακτήρα. Ενός χαρακτήρα πάνω στον οποίο έχουν επενδυθεί 60 και πλέον ώρες εργασίας από τους μηχανικούς της Arctic Trucks, αφενός για να απολαύσουμε το επιβλητικό παρουσιαστικό και αφετέρου, για να αποκτήσει το D-Max απίθανη δυναμική στην κροκάλα. Ενδεικτικά αναφέρουμε τις 35 μοίρες προσέγγισης, 29 μοίρες ράμπας και 34 μοίρες αποχώρησης, αλλά και τη δυνατότητα περάσματος από νερόλακκο βάθους 700+ χλστ.
Κάτω από το καπό, και από τη στιγμή που το AT35 βασίζεται στην κορυφαία έκδοση V-Cross του D-Max, συναντάμε το «Rough Terrain Mode» να ρεγουλάρει αυτόματα το φρενάρισμα και τις στροφές του κινητήρα, έχοντας το traction control να παρεμβαίνει πλέον και όταν ενεργοποιείται το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ. Την κίνηση αναλαμβάνει ο ντίζελ των 1.9 λίτρων, με απόδοση 164 ίππων και 360 Nm, σε συνδυασμό με 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης με μπλοκέ πίσω διαφορικό.
To νέο Isuzu D-Max D-Max Arctic Trucks AT35, όπου ξεχωρίζει η προσθήκη του Biarritz Blue χρώματος στην παλέτα, ξεκινά στη Μεγάλη Βρετανία από τις 57.005 λίρες (66.345 ευρώ), συνοδευόμενο από εγγύηση 5 ετών ή 125.000 μιλίων (201.168 χλμ).