H Mercedes-AMG S63 Cοupe δεν είναι το είδος του αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιήσει κάποιος σε αγώνες dragster. Ούτε είναι λίγοι οι 612 ίπποι και τα 900 Nm του 4λιτρου V8 twinturbo, ειδικά για τον τουριστικό και αρχοντικό χαρακτήρα του μοντέλου. Παρόλα αυτά, οι μηχανικοί του γερμανικού οίκου βελτίωσης Posaidon αποφάσισαν πως η S63 πρέπει να πλησιάσει σε δύναμη το Project ONE!
Το μπλοκ ενισχύθηκε κατάλληλα, προκειμένου να αντεπεξέλθει στην τεράστια αύξηση της ισχύος. Τα κουζινέτα του στροφαλοφόρου είναι καινούργια, οι μπιέλες σφυρήλατες (όπως και τα έμβολα), τα δαχτυλίδια των κυλίνδρων είναι κατασκευασμένα από χάλυβα υπερυψηλής αντοχής και τα ελατήρια των βαλβίδων είναι επίσης ενισχυμένα. Περιττό να πούμε ότι οι δύο υπερσυμπιεστές είναι νέοι και μεγαλύτεροι, όπως και η πολλαπλή εισαγωγής, το σύστημα εξαγωγής και το ψυγείο και το intercooler. Δεν θα μπορούσε να λείπει η αναβαθμισμένη ECU, ώστε να ρυθμίζει κατάλληλα το «ντοπαρισμένο» μοτέρ, ενώ ενισχύσεις έχουν δεχτεί το διαφορικό και το 9ταχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα την εκτίναξη της ισχύος, στα 930 άλογα και τα 1.280 Nm! Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται πλέον σε 2,8 δλ. (από 3,5 δλ. της εργοστασιακής S63 Coupe), ενώ η τελική ταχύτητα εξακολουθεί να περιορίζεται ηλεκτρονικά, αλλά τώρα ο κόφτης επεμβαίνει στα 350 χλμ./ώρα! Κίνηση που κρίνεται απαραίτητη από τους μηχανικούς της Posaidon, προκειμένου να διασφαλιστεί η ακεραιότητα των ελαστικών.
Με τόσες αναβαθμίσεις και τέτοιες επιδόσεις, σε αυτοκίνητου αυτού του βεληνεκούς, το πακέτο δεν θα μπορούσε να είναι οικονομικό. Το συνολικό κόστος φτάνει τις 52.000 ευρώ, όμως ο Γερμανός βελτιωτής προσφέρει πιο ήπια κιτ για όσους δεν κοιτάνε την 1.000άρα στα άλογα. Με 29.990 ευρώ, το grand tourer από τη Στουτγκάρδη ανεβαίνει στα 880 άλογα, επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 2,9 δλ. και διατηρώντας τα 350 ηλεκτρονικά περιοριζόμενα χλμ./ώρα. Στις 24.000 ευρώ υπάρχει το 2ο στάδιο, με απόδοση 830 ίππων και 1.100 Nm, ενώ σαφώς πιο οικονομικό είναι το 1ο στάδιο (αναβάθμιση της ECU όλο κι όλο), που αυξάνει την απόδοση στα 700 άλογα και τα 950 Nm, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δλ. και τελική -πάντα με ηλεκτρονικό κόφτη- 330 χλμ./ώρα, στις 4.200 ευρώ.