Ηλεκτρικό πυραυλάκι Honda N-One e: από τη Mugen

  • Honda-N-One-e-by-Mugen-1-copy-2048×1152 (1)
  • Honda-N-One-e-by-Mugen-2-2048×1280
  • Honda-N-One-e-by-Mugen-3-2048×1280
  • Honda-N-One-e-by-Mugen-4-2048×1280
  • Honda-N-One-e-by-Mugen-5-2048×1280
  • Honda-N-One-e-by-Mugen-6-2048×1280
  • Honda-N-One-e-00007-2048×1151
  • Honda-N-One-e-00006-2048×1151
  • Honda-N-One-e-00030-2048×1269
  • Honda-N-One-e-00044-2048×1170
  • Honda-N-One-e-00045-2048×1053
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Honda-N-One-e-by-Mugen-1-copy-2048x1152-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Honda-N-One-e-by-Mugen-2-2048x1280-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Honda-N-One-e-by-Mugen-3-2048x1280-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Honda-N-One-e-by-Mugen-4-2048x1280-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Honda-N-One-e-by-Mugen-5-2048x1280-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Honda-N-One-e-by-Mugen-6-2048x1280-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Honda-N-One-e-00007-2048x1151-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Honda-N-One-e-00006-2048x1151-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Honda-N-One-e-00030-2048x1269-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Honda-N-One-e-00044-2048x1170-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Honda-N-One-e-00045-2048x1053-1.jpg

Λίγες μέρες μετά το λανσάρισμα του νέου Honda N-One e: στην ιαπωνική αγορά, η Mugen έρχεται να κάνει τα μαγικά της στο μικρότερο EV της φίρμας, δημιουργώντας το πιο άγριο «κουτί» που κυκλοφορεί.

Το N-One e: ακολουθεί τα υπόλοιπα kei cars της Honda και αποκτά ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο, που αποτελείται από splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, νέα μάσκα, πλαϊνές ποδιές, αεροτομή πίσω και νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου. Παράλληλα προσφέρονται προστατευτικά για το πάνω μέρος των παραθύρων, διάφορα ανθρακονημάτινα φιλέτα και ποικίλες λεπτομέρειες (όπως το χρώμα των καθρεπτών ή των ποδιών), που βοηθούν τους κατόχους του μικρού Honda να το φέρουν πιο κοντά στα προσωπικά τους γούστα. Το ίδιο ισχύει για το εσωτερικό, αν και όχι στον ίδιο βαθμό. Εδώ οι διαφορές επικεντρώνεται στα διαφορετικά χαλάκια, δίχως να αμελείται το δάπεδο του χώρου αποσκευών.

Το βελτιωμένο N-One e: δεν φέρει αλλαγές στα μηχανικά μέρη, κάτι που σημαίνει ότι ο εμπρός τοποθετημένα ηλεκτροκινητήρας συνεχίζει να παράγει 64 ίππους – όσο είναι, δηλαδή, το ανώτατο όριο της δημοφιλέστατης κατηγορίας των Kei cars. Η αδιευκρίνιστης χωρητικότητας μπαταρία εξασφαλίζει αυτονομία 245 χλμ., που σύμφωνα με τη Honda φτάνουν και περισσεύουν για τις εβδομαδιαίες μετακινήσεις εντός πόλης (το Τόκιο αναφέρεται ως παράδειγμα, αλλά και στην Αθήνα μια χαρά θα τα πάει). Το N-One e: έχει ήδη επιβεβαιωθεί πως θα έρθει Ευρώπη, με το ντεμπούτο να προγραμματίζεται για την Έκθεση ΙΑΑ τον προσεχή Σεπτέμβριο. Το Mugen δεν ξέρουμε αν θα του κάνει παρέα, αλλά πραγματικά θα είναι μοναδική παρουσία στους δρόμους της Γηραιάς Ηπείρου αν διατεθεί.

Get it on Google Play Download on the App Store