Όσοι αναζητούν μια 8άρα με επιδόσεις supercar και πιο κομψό παρουσιαστικό από την M8, μόλις βρήκαν το αυτοκίνητό τους στην Alpina B8 Gran Coupe.
Το σαγηνευτικό κουπέ σεντάν της BMW αποκτά το διακριτικό, μα συνάμα δυναμικό, body kit της Alpina, που αποτελείται από προσθήκες στον εμπρός προφυλακτήρα, τα μαρσπιέ, τον πίσω προφυλακτήρα και την πόρτα του χώρου αποσκευών. Το χαρακτηριστικό πράσινο χρώμα και οι κλασικές πολυάκτινες ζάντες, σε διάσταση 21 ιντσών εδώ, δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν.
Το ίδιο ισχύει για τις επενδύσεις δέρματος και alcantara στην καμπίνα των επιβατών, το πραγματικό ξύλο σε ταμπλό, κεντρική κονσόλα και πόρτες, το premium ηχοσύστημα της Harmon Kardon και την πανοραμική ηλιοροφή. Για τους σκληροπυρηνικούς, προσφέρεται και οροφή από ανθρακονήματα, όπως στις M8.
Οι μηχανικοί της Alpina ασχολήθηκαν εκτενώς με το σετάρισμα ανάρτησης και πλαισίου, τοποθετώντας σκληρότερες βάσεις ψαλιδιών και ενισχυμένες αντιστρεπτικές, με την παράλληλη τοποθέτηση ηπιότερων top mounts μπροστά. Σύμφωνα με τους ίδιους, η B8 προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας κύλισης, δίχως να χάνει σε κράτημα και αμεσότητα. Η προσοχή τους στη βελτιστοποίηση της άνεσης φτάνει μέχρι την προσθήκη προγράμματος Comfort+ στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ χρησιμοποίησαν αλουμινένια αντλία λαδιού για τη μετάδοση μαζί με έναν αποσβεστήρα, ώστε να ελαχιστοποιήσουν τους κραδασμούς! Επίσης, υπάρχει σύστημα τετραδιεύθυνσης και τα ελαστικά της Pirelli (245 πέλμα εμπρός, 285 πίσω) έχουν εξελιχθεί ειδικά για την B8 Gran Coupe.
Το 8άρι αυτόματο της ZF διαθέτει ενισχυμένα κινούμενα μέρη, προκειμένου να μη δημιουργηθεί ούτε υποψία προβλήματος από την αύξηση της ισχύος. Ο 4.4 V8 twinturbo αποδίδει 620 ίππους και 800 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.000 μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. Συγκριτικά με τις M8 τοποθετείται μεταξύ βασικής (600 ίπποι) και Competition (625 ίπποι), ενώ από θέμα ροπής τις ξεπερνάει για 50 Nm! Κάτι που συμβαίνει και στην τελική, καθώς η B8 δεν έχει περιοριστή και φτάνει μέχρι τα 323 χλμ./ώρα, καλύπτοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ.