Η Ferrari εξελίσσει τη σκληροπυρηνική έκδοση της SF90 Stradale, γνωστή εσωτερικά ως «Versione Speciale». Μέχρι να κάνει πρεμιέρα, αναλαμβάνει η Novitec και η βελτιωμένη της οπτική στο ιταλικό hypercar.
Ο διάσημος Γερμανός βελτιωτής ενισχύει την SF90 Stradale τόσο εμφανισιακά, όσο και μηχανικά. Στο πρώτο σκέλος φροντίζει το ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο, αποτελούμενο από μεγαλύτερο splitter και ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, carbon ενθέσεις στο καπό και τα φτερά, μεγαλύτερο διαχύτη και αεροτομή, αλλά και μια σειρά από σχέδια για τις ζάντες των 20 ή 21 ιντσών. Η χαμηλωμένη ανάρτηση, κατά 30 χλστ. εμπρός και 25 χλστ., επίσης βελτιώνει το οπτικό αποτέλεσμα, αλλά και το στήσιμο του αυτοκινήτου.
Οι σημαντικότερες μετατροπές κρύβονται στο μηχανοστάσιο, όπου η νέα εξάτμιση και το αναθεωρημένο λογισμικό του 4.0λιτρου twinturbo V8 ανεβάζουν την απόδοσή του κατά 110 ίππους, φτάνοντας τους 890. Σε συνδυασμό με τα 220 άλογα των 3 ηλεκτροκινητήρων, ο οδηγός έχει στη διάθεση του δεξιού του ποδιού συνολικά 1.110 ίππους! Αυτή η αύξηση 10% στην ισχύ της SF90 Stradale έχει την αντίστοιχη επίδραση στις επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται πλέον σε 2,4 δλ. (0,1 δλ. ταχύτερα σε σχέση με την εργοστασιακή), το 0-200 χλμ./ώρα σε μόλις 6,3 δλ. (0,4 δλ. ταχύτερα) και την τελική να ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα, δίχως η Novitec να αποκαλύπτει πόσο πιο πάνω φτάνει η δημιουργία της.