To Honda Civic MK11 δεν έχει ούτε 2 μήνες που παρουσιάστηκε και, φυσικά, η πρώτη που αναλαμβάνει να το βελτιώσει, είναι η περίφημη Mugen.
H εταιρία από την Αζάκα βελτιώνει και προετοιμάζει για αγώνες Honda, εδώ και σχεδόν 50 χρόνια (το 1973 ιδρύθηκε). Τέτοια παράδοση φέρει πάνω του το νέο Civic, που μας φέρνει μια ιδέα πιο κοντά στο επόμενο Type R μέσω των επεμβάσεων της Mugen. Το splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, οι πλαϊνές ποδιές με το κόκκινο σιρίτι από πάνω, οι αεροδυναμικές προσθήκες στον πίσω προφυλακτήρα και η διπλή απόληξη της εξάτμισης, μαζί με την αεροτομή και τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα είναι οι αλλαγές συγκριτικά με το εργοστασιακό.
Φυσικά δεν μπορούμε να παραλείψουμε τις 18άρες ζάντες, οι οποίες πάρα από ομορφότερες (που είναι και θέμα γούστου στην τελική), είναι και ελαφρύτερες των εργοστασιακών, μειώνοντας τη μη αναρτώμενη μάζα και βελτιώνοντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά του ιαπωνικού χάτσμπακ.
Από το εσωτερικό δεν έχουμε εικόνα, ωστόσο η Mugen αναφέρει ειδικά εξελιγμένα πατάκια «που εμποδίζουν τον εισερχόμενο αέρα και ενισχύουν τον εξαερισμό της καμπίνας».
Στα μηχανικά μέρη, οι μόνες αλλαγές εντοπίζονται στο νέο φίλτρο και την εξάτμιση. Διαφοροποιήσεις στα νούμερα ισχύος δεν υπάρχουν, οπότε ο ατμοσφαιρικός 2λιτρος συνεχίζει να αποδίδει 160 ίππους και 187 Nm ροπής, ενώ ο 1.5 VTEC Turbo βρίσκεται στα 180 άλογα και 240 Nm.