Όταν το 2005 η Bugatti παρουσίαζε την Veyron, η Ιστορία της αυτοκίνησης έμελλε να αλλάξει μια για πάντα. Το μέχρι τότε άφταστο φράγμα των 1.000 ίππων είχε καταρριφθεί, όπως και το ακόμα πιο σοκαριστικό των 400 χλμ./ώρα. 15 χρόνια μετά, τα 1.001 άλογα δεν χρειάζονται 4 τούρμπο, 8 λίτρα και 16 κυλίνδρους για να παραχθούν. Ούτε πάνω από 1 δις ευρώ σε κόστος εξέλιξης. Αρκεί ένα Audi RS και η MTM.
Διαβάστε επίσης: Η Bugatti Veyron αναθεώρησε την λογική (+video)
Ο φημισμένος Γερμανός βελτιωτής παρουσίασε το 4ο στάδιο βελτίωσης για τα RS 6, RS 7 και RS Q8, που στέλνει την απόδοση του 4λιτρου twinturbo V8 στους 1.001 ίππους και τα 1.249 Nm – νούμερα ταυτόσημα με αυτά της Veyron 16.4 (1.001 άλογα και 1.250 Nm). Η τεράστια αύξηση στην ισχύ (600 ίπποι και 800 Nm η εργοστασιακή απόδοση) προκύπτει από αντικατάσταση των τούρμπο, intercooler, πολλαπλών εισαγωγής-εξαγωγής, ψυγείων και ECU, με τις αναβαθμίσεις να κοστολογούνται στις 36.854 ευρώ για τα RS 6/RS 7 και 37.192 ευρώ για το RS Q8.
Δείτε ακόμα: «Εμφύλιος» μεταξύ των Audi RS (+video)
Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως εξυπακούεται πως η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα θα απαιτεί σαφώς λιγότερο χρόνο από τα 3,6 δλ. και 3,8 δλ. για τα RS 6/RS 7 και RS Q8 αντίστοιχα, ενώ δεδομένη πρέπει να θεωρείται η αφαίρεση του ηλεκτρονικού κόφτη των 305 χλμ./ώρα (στο Driver’s Performance Pack), τουλάχιστον για τα RS 6/RS 7.
Διαβάστε επίσης: Ασυγκράτητο Audi RS4 με μοτέρ Supra! (+video)
Όσοι δεν θέλουν γκάζι hypercar, μπορούν να διαλέξουν μεταξύ των υπολοίπων 3 σταδίων βελτίωσης, που είναι και φθηνότερα. Το 1ο κοστίζει 9.289 ευρώ και αυξάνει την απόδοση στα 787 άλογα, το 2ο τιμάται στις 13.343 ευρώ και προσφέρει 812 ίππους ενώ το 3ο κοστολογείται στις 25.336 ευρώ, «επιστρέφοντας» 962 ίππους.
Δείτε ακόμα: Τo Audi S8 κάνει το 0-100 σε 3,2 δλ.! (+video)