Η MC20 σηματοδότησε την εμφατική αλλαγή σελίδας της Maserati, αλλά και την επιστροφή της «Τρίαινας» στην κατηγορία των supercars μετά την MC12. Το πακέτο «Aria», τη φέρνει ακόμα πιο κοντά στην πηγή έμπνευσης.
Η βελτιωμένη Ιταλίδα είναι προϊόν περιποιήσεων της 7 Designs και ξεχωρίζει χάρις στο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο, που αποτελείται από splitter και ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, τις πλαϊνές ποδιές, τη σταθερή αεροτομή και τον διαχύτη πίσω. Εκεί συναντάμε και νέα εξάτμιση, με πιο ψηλά τοποθετημένες απολήξεις (στο σημείο που η εργοστασιακή έχει την πινακίδα). Όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, με την εμφάνιση να συμπληρώνεται από σκουρόχρωμα φανάρια, νέες ζάντες σε μαύρο χρώμα και κίτρινες δαγκάνες (από βαθύ μπλε) φρένων, πίσω από αυτές.
Κάτω από το «φτερωτό» αμάξωμα, τα μηχανικά μέρη παραμένουν ως είχαν. O 3.0 V6 twinturbo Nettuno (Ποσειδώνας) παράγει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 730 Nm στις 3.000-5.500 σ.α.λ., με την ειδική απόδοση να φτάνει τους 210 ίππους/λίτρο και τον κόφτη να βρίσκεται στις 8.000 σ.α.λ. Η ισχύς καταλήγει -φυσικά- στους πίσω τροχούς, μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε μόλις 2,9 δλ., τα 200 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ. και την τελική να ξεπερνά τα 325 χλμ./ώρα.
Μόλις 25 «Άριες» θα κατασκευαστούν, δίχως να ανακοινώνεται η τιμή του πακέτου.