To RS 6 κοσμεί εδώ και 21 χρόνια την προθήκη της Audi, τοποθετούμενο για αρκετό καιρό μάλιστα στην κορυφή ολόκληρης της γκάμας από πλευράς ισχύος. Όλα αυτά τα χρόνια, οι βελτιωτές -με πρώτο και καλύτερο την ABT– το έχουν αγκαλιάσει, του έχουν δώσει δεκάδες άλογα παραπάνω και έχουν παίξει το δικό τους, σημαντικότατο, ρόλο στην εδραίωση του στάτους, ως «οικογενειακό supercar».
Οι μάστορες από το Κέμπτεν τιμούν την κληρονομιά του υπερ-estate από το Ίνγκολσταντ, παρουσιάζοντας το RS 6 Legacy Edition. Μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής, με έξτρα ισχύ και ακόμα πιο εντυπωσιακή σχεδίαση. Στο δεύτερο σκέλος εντοπίζουμε το ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο, που αποτελείται από μεγαλύτερη τριπλέτα splitter-ποδιών-διαχύτη, νέα αεροτομή με διαμορφωτές ροής στο πλαίσιο του παρμπρίζ, ενώ συνοδεύεται από προσθήκες εν είδει πτερυγίων στους καθρέπτες. Ανθρακονήματα βλέπουμε και στο καπό, με τη μορφή της εισαγωγής που αναλαμβάνει να βελτιώσει την ψύξη του «φτιαγμένου» μοτέρ. Το ίδιο κάνουν οι αεραγωγοί στα φτερά, φροντίζοντας παράλληλα για την απαγωγή θερμότητας από τα φρένα, που δεσπόζουν πίσω από τις 22άρες ζάντες.
Η επιγραφή «RS 6-LE» παίρνει θέση στις πλευρικές εισαγωγές, το διαχύτη και τις πλάτες των καθισμάτων, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχούν οι επενδύσεις Dinamica μέχρι και στα paddles πίσω από το τιμόνι. Η επιγραφή στα μαρσπιέ δηλώνει τον αριθμό παραγωγής, ενώ η alcantara στη στεφάνη του τιμονιού και του επιλογέα δίνει τη δική της χροιά στο διάκοσμο της καμπίνας.
Κάτω από το καπό τώρα, οι Γερμανοί τοποθετούν το πρόγραμμα Power R, μεγαλύτερα τούρμπο και νέα intercooler, για μια αύξηση στην ισχύ που φτάνει τα 150 άλογα και 180 Nm. Ο 4.0 V8 twinturbo παράγει 750 ίππους και 980 Nm, δίχως ωστόσο να ανακοινώνονται επιδόσεις. Σίγουρα πάντως τα 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και ο κόφτης των 305 χλμ./ώρα του Performance Pack, αποτελούν παρελθόν.
Μόλις 200 RS 6 Legacy Edition θα διατεθούν, με την ABT να αναφέρει τιμή 102.600 ευρώ. Εντούτοις δεν αποσαφηνίζεται αν η τιμή αφορά ολόκληρο αυτοκίνητο κατευθείαν από τη βιτρίνα, ή αν πρόκειται για κόστος που επιβαρύνει τα υπάρχοντα RS 6.