Η AC Schnitzer παρουσίασε την τελευταία της πρόταση για τη BMW M3 και αποτελεί ό,τι ισχυρότερο έχουμε δει από τον Γερμανό βελτιωτή, για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Οι διαφορές σε σχέση με την εργοστασιακή G80 «βγάζουν μάτι», χάρις στο ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο που αποτελείται από splitter και ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη και αεροτομή. Το καπό είναι νέο και φιλοξενεί δυο αεραγωγούς, ενώ νέες και επίσης ανθρακονημάτινες είναι οι απολήξεις της εξάτμισης. Οι ζάντες AC3 φτάνουν στις 20 ίντσες, με ελαστικά 285/30 εμπρός και 295/30 πίσω, συνοδευόμενες από ρυθμιζόμενο coilover kit που μπορεί να χαμηλώσει την απόσταση από το έδαφος 15-20 χλστ.
Στο εσωτερικό η κατάσταση εμφανίζεται πιο συγκρατημένη, καθώς οι μόνες διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στο νέο τιμόνι, τα μαρσπιέ, την πεταλιέρα και το συνδυασμό επενδύσεων Nappa-Alcantara.
Οι Γερμανοί έδωσαν μεγάλη έμφαση στην απόδοση του αυτοκινήτου, αυξάνοντας τόσο την ισχύ όσο και την κάθετη δύναμη. Το splitter αυξάνει το downforce κατά 40 κιλά στα 200 χλμ./ώρα. Ο συνδυασμός του νέου διαχύτη και της αεροτομής πίσω, κατά άλλα 70 κιλά. Χρησιμότατη αρωγή, σε ένα αυτοκίνητο που συνιστά ορόσημο για την AC Schnitzer. Στα 34 χρόνια λειτουργίας της, δεν έχει παρουσιάσει ισχυρότερη M3. Η συγκεκριμένη παράγει πλέον 590 άλογα και 750 Nm (από 510 ίππους και 650 Nm του εργοστασίου), καθώς ο 3.0λτ. twinturbo εξακύλινδρος εν σειρά διαθέτει νέο εγκέφαλο, εισαγωγή και εξάτμιση. Το πακέτο μάλιστα συνοδεύεται από 4 χρόνια εγγύηση!