Η Ferrari Purosangue έχει αρχίσει να «ανοίγεται» στον κόσμο της βελτίωσης, αλλά ούτε ο πιο ευφάνταστος tuner δεν θα σκεφτόταν να τη μετατρέψει σε ανταγωνιστή των Audi RS 3 και Mercedes-AMG A45 S. Φυσικά μιλάμε καθαρά από πλευράς εμφάνισης, καθώς στους τομείς της δύναμης, των χαρακτηριστικών και του στάτους δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, ούτε για χαβαλέ.
Η Pogea Racing σχεδίασε ένα ακραίο body kit για το SUV από το Μαρανέλο, που αυξάνει το πλάτος και εκμηδενίζει την απόσταση τόσο των τροχών από τους θόλους, όσο και του πατώματος από το έδαφος. Το τελευταίο σκέλος ανήκει στη χαμηλωμένη ανάρτηση, για την οποία δεν ανακοινώνονται στοιχεία. Δεδομένου ότι η Purosangue κανονικά απέχει 185 χλστ. από κάτω, καταλαβαίνουμε πως εδώ έχει επέλθει σοβαρό χαμήλωμα. Ούτως ή άλλως, βασικά, η «Καθαρόαιμη» περισσότερο υπερυψωμένο χάτσμπακ θυμίζει, παρά SUV.
O Γερμανός βελτιωτής είπε να το κάνει πράξη στην κυριολεξία, φέρνοντας την πεντάθυρη Ferrari στα μέτρα των ανάλογων «καυτών» μικρομεσαίων, χάρις στα πρησμένα φτερά, τις τεράστιες ζάντες (23 ιντσών εμπρός, 24 πίσω) και την ανάρτηση-«σαύρα» της KW. Οι προφυλακτήρες επίσης είναι διαφορετικοί, με περισσότερα αεροδυναμικά στοιχεία και εισαγωγές, ενώ ο πίσω φιλοξενεί εντελώς διαφορετική διαμόρφωση μετακομίζοντας τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης μαζί και στο κέντρο. Αυτό είναι και το μοναδικό μέρος σχετιζόμενο με τον ατμοσφαιρικό 6.5 V12 που αλλάζει, συνεπώς η ισχύς παραμένει στα εργοστασιακά επίπεδα των 725 ίππων και 716 Nm. Πληροφορίες δεν έχουμε για το πλάτος της «φτιαγμένης» Ιταλίδας, αλλά υπολογίστε πως νορμάλ φτάνει τα 2.028 χλστ. και βάλτε με το μυαλό σας.