Οι δημιουργίες της Brabus, ακόμα κι αν δεν έχουν 800 άλογα κάτω από το καπό, απαιτούν σέβας. Για την ακρίβεια, το επιβάλλουν. Μια ματιά στη συγκεκριμένη S500, αρκεί να λειτουργήσει ως επιβεβαίωση.
Στο παρουσιαστικό της γερμανικής ναυαρχίδας κυριαρχεί το μαύρο χρώμα, που εντείνεται από τις ομόχρωμες τεράστιες ζάντες των 21 ιντσών. Το αεροδυναμικό πακέτο είναι μεν διακριτικό, αλλά διαχωρίζει αμέσως την B50 -όπως ονομάζεται το μοντέλο- από την απλή S500. Το splitter και οι ενθέσεις στις εισαγωγές του εμπρός προφυλακτήρα, τα διαφορετικά LED, οι πλαϊνές ποδιές, ο διαχύτης πίσω (όλα από ανθρακονήματα) και οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης (επίσης σε μαύρο φινίρισμα) χαρίζουν στη λιμουζίνα της Brabus μια άκρως επιβλητική εμφάνιση.
Εντός της καμπίνας, τα ανθρακονήματα, το ξύλο και το δέρμα καλύπτουν κάθε σπιθαμή. Μοναδική πινελιά η διχρωμία του σαλονιού, με τα κεντητά λογότυπα του Γερμανού βελτιωτή.
Κάτω από το καπό, οι αλλαγές είναι ήπιες. Ο 3λιτρος twinturbo εξακύλινδρος εν σειρά αποδίδει πλέον 500 ίππους και 590 Nm ροπής, χάρις στην ηλεκτρονική μονάδα B50 – 500 PowerXtra. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,7 δλ. και η τελική ταχύτητα εξακολουθεί να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, δείγμα πως η Brabus ήθελε να διατηρήσει την S-Class όσο το δυνατόν πιο κοντά στα εργοστασιακά πρότυπα. Η τιμή πάντως, μόνο εργοστασιακή δεν είναι. Από τις 293.000 ευρώ ξεκινά η B50, αλλά η αύξηση στο κόστος είναι κάτι που περιμένεις από Brabus.