Ως άλλος Άγιος Βασίλης, η Brabus κάνει ένα διάλλειμα από τις Mercedes-AMG και καταπιάνεται με τα απλά μοντέλα της γκάμας, περιλαμβάνοντας στη λίστα με τα δώρα τη νέα GLC. Συγκεκριμένα τη GLC 300, με τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα κάτω από το καπό.
Εμφανισιακά η βελτιωμένη GLC ξεχωρίζει καταρχάς από τη νέα μάσκα, που φιλοξενεί το σήμα της Brabus στο κέντρο. Ο εμπρός προφυλακτήρας αποκτά ανθρακονημάτινα ακροπτερύγια, αλλά όχι πλήρες splitter. Αντ’ αυτού, αναλαμβάνουν δυο «ξύστρες» στις άκρες κάτω από τις πλαϊνές εισαγωγές. Μιλώντας για πλάι, οι ποδιές είναι παρούσες με διακριτικό τρόπο. Στον πίσω προφυλακτήρα επίσης αναλαμβάνουν ακροπτερύγια, παρουσία διαχύτη, ενώ στην οροφή δεσπόζει η αεροτομή. Το ίδιο ισχύει για το προφίλ και τις μαύρες 22άρες ζάντες, οι οποίες περιβάλλονται από ελαστικά διάστασης 265/35. Στο εσωτερικό είναι ακόμα πιο διακριτικές οι επεμβάσεις του βελτιωτή από το Μπότροπ, περιλαμβάνοντας νέα πατάκια, αλουμινένια πεντάλ και διαφορετικά μαρσπιέ.
Επί των μηχανικών μερών κυριότερη αλλαγή συνιστά το πακέτο PowerXtra B30-300, αποτελούμενο από νέο συνδυασμό υπερτροφοδότη-εγκεφάλου. Η απόδοση του M254 φτάνει πλέον τα 300 άλογα και 450 Nm (από 262 ίππους και 400 Nm εργοστασιακά), κατεβάζοντας το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 6,0 δλ. (-0,2 δλ.) και ανεβάζοντας την τελική στα 246 χλμ./ώρα (από 240). Η ισχύς εξακολουθεί να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και του συστήματος τετρακίνησης 4Matic.