BMW M5 και Nissan GT-R έχουν συναντηθεί ουκ ολίγες φορές σε πίστες ή ευθείες. Ειδικά από την ώρα που η Βαυαρή έγινε τετρακίνητη και έφτασε στα 600 άλογα, οι συγκρίσεις ήταν αναπόφευκτες. Οι εκδόσεις Competition και CS, των 625 και 635 ίππων αντίστοιχα, κατέστησαν τη M5 ισχυρότερη ακόμα και από το Nismo. Φόβο, όμως, δεν μπορείς να πεις ότι του προκαλούν.
Ετούτη, ωστόσο, είναι άλλο «φρούτο». Βελτιωμένο. H Manhart έπιασε στα χέρια της την ισχυρότερη BMW παραγωγής όλων των εποχών και την πήγε στις παρυφές των 800 ίππων! Τα 635 άλογα και 750 Nm του εργοστασίου έγιναν 788 ίπποι και 935 Nm, χάρις σε ένα πρώτο στάδιο. Ο 4.4 V8 twinturbo έχει την ηλεκτρονική μονάδα MHtronik του Γερμανού tuner, πολλαπλή εισαγωγής από ανθρακονήματα και νέα εξάτμιση. Αλλαγές αρκετές να ενισχύσουν την απόδοση κατά 153 άλογα και 185 Nm.
Η εμφάνιση χαρακτηρίζεται από το χρώμα Moonlight, που είναι αποτέλεσμα μεμβρανών, το νέο καπό και τις ζάντες των 21 ιντσών. Ένα ειδικά εξελιγμένο coilover kit της KW φροντίζει τόσο για το παρουσιαστικό, όσο και το στήσιμο του αυτοκινήτου. Εντύπωση προκαλεί η απουσία του κλασικού συνδυασμού μαύρου χρώματος-χρυσαφί λωρίδων στο αμάξωμα, που χαρακτηρίζει τις δημιουργίες της Manhart. Πιθανώς ενδεικτικό του πόσο ιδιαίτερη είναι η MH5 GTR, όπως ονομάζεται η βελτιωμένη M5 CS.
Επιδόσεις δεν ανακοινώνουν οι Γερμανοί, ωστόσο γνωρίζουμε πως η εργοστασιακή CS ανακοινώνεται στα 2,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (έχει μετρηθεί και στα 2,8 δλ.) και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 306 χλμ./ώρα. Η MH5 GTR αναντίρρητα θα είναι ταχύτερη στην επιτάχυνση, ενδεχομένως γύρω στα 2,5-2,6 δλ. για το 100άρι. Χρόνος στα ίδια επίπεδα με το Nismo GT-R, ενώ αν κάνει και αφαιρεθεί ο κόφτης τελικής μπορεί ο οδηγός να δει μέχρι 350 χλμ./ώρα στο κοντέρ – 20 χλμ./ώρα πάνω σε σχέση με το Nismo!