H αμφιλεγόμενη μορφή της μάσκας στις BMW M3/M4 δεν έχει σταματήσει να μας απασχολεί, ακόμα και μετά από 1 χρόνο κυκλοφορίας τους. Αρκετοί βελτιωτές έχουν παρουσιάσει προτάσεις lifting, με αυτή της Vorsteiner να είναι η πιο πρόσφατη.
Το πρόγραμμα G8X, όπως ονομάζεται, αποτελείται από ένα σύνολο οπτικών αναβαθμίσεων για τη G80 με έμφαση στο εμπρός μέρος και, συγκεκριμένα, το δίπολο μάσκας-προφυλακτήρα. Μια οριζόντια μπάρα χωρίζει σε δυο επίπεδα τα «νεφρά», αμβλύνοντας αρκετά την αισθητική απήχηση. Ο νέος προφυλακτήρας μάλιστα διαθέτει αεραγωγούς στο ίδιο σχήμα με το κάτω τμήμα της μάσκας, προκειμένου να δημιουργεί μια αρμονική ροή στη σχεδίαση του προσώπου. Πέρα από αυτά, συναντάμε μεγαλύτερο splitter, νέες ποδιές και ολοκληρωμένο κομμάτι στον πίσω προφυλακτήρα, με νέο διαχύτη, όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Αναβαθμισμένο παρουσιάζεται και το διπλό spoiler στη πόρτα του πορτμπαγκάζ.
Τόσες αλλαγές στο αμάξωμα θα ήταν κρίμα να μη συνοδευόντουσαν από μια τετράδα νέων «πατούμενων», οπότε οι δυναμικές ζάντες της Vorsteiner -σε διάσταση 20 ή 21 ιντσών– αναλαμβάνουν τις άκρες της M3.
Κάτω από το σαφώς πιο καλαίσθητο παρουσιαστικό, τα πράγματα βαίνουν εργοστασιακώς. Οι Γερμανοί έκριναν πως ο 3λιτρος twinturbo εξακύλινδρος εν σειρά δεν χρειαζόταν ενίσχυση, με την ισχύ να παραμένει στα 480 άλογα/550 Nm για την απλή και τα 510 άλογα/650 Nm για την Competition. Κατά συνέπεια οι επιδόσεις διατηρούνται στα επίπεδα των 3,8 και 3,5 δλ. αντίστοιχα (μην ξεχνάμε, τετρακίνητη η Competition), με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 290 χλμ./ώρα (και πάλι, για την Competition).