Η AC Schnitzer πάει τη BMW M5 στα 810 άλογα

  • M5_G99_Touring_AC_Schnitzer_01_3500x1400_1920x1920
  • m5-g99-touring-ac-schniter-ac6-silber-seite_1000x6
  • m5-g99-touring-ac-schnitzer-ac6-silber-heck-45-gra
  • m5-g99-touring-ac-schnitzer-ac6-schwarz-45-grad-fr
  • m5-g99-touring-ac-schniter-frontsplitter-detail_10
  • m5-g99-touring-ac-schniter-ac6-silber-seite-dynami
  • m5-g99-touring-ac-schniter-designelement-seite_100
  • m5-g99-touring-ac-schnitzer-dachspoiler-detail-2_1
  • m5-g99-touring-ac-schnitzer-heckschurzeneinsatz_10
  • m5-limousine-g90-by-ac-schnitzer-ac6-black-front-4
  • m5-limousine-G90-by-ac-schnitzer-heck-45-ac6-silbe
  • m5-limousine-G90-by-ac-schnitzer-front-90-grad_100
  • m5-limousine-G90-by-ac-schnitzer-dachspoiler-hecks
  • m5-limousine-G90-by-ac-schnitzer-dachspoiler-detai
  • m5-limousine-G90-by-ac-schnitzer-heckschurzenschut
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/M5_G99_Touring_AC_Schnitzer_01_3500x1400_1920x1920.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-g99-touring-ac-schniter-ac6-silber-seite_1000x6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-g99-touring-ac-schnitzer-ac6-silber-heck-45-gra.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-g99-touring-ac-schnitzer-ac6-schwarz-45-grad-fr.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-g99-touring-ac-schniter-frontsplitter-detail_10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-g99-touring-ac-schniter-ac6-silber-seite-dynami.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-g99-touring-ac-schniter-designelement-seite_100.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-g99-touring-ac-schnitzer-dachspoiler-detail-2_1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-g99-touring-ac-schnitzer-heckschurzeneinsatz_10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-limousine-g90-by-ac-schnitzer-ac6-black-front-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-limousine-G90-by-ac-schnitzer-heck-45-ac6-silbe.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-limousine-G90-by-ac-schnitzer-front-90-grad_100.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-limousine-G90-by-ac-schnitzer-dachspoiler-hecks.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-limousine-G90-by-ac-schnitzer-dachspoiler-detai.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/m5-limousine-G90-by-ac-schnitzer-heckschurzenschut.jpg

Δεν υπήρχε περίπτωση να μην πιάσει στα χέρια του τη νέα BMW M5 η AC Schnitzer, κι ας άργησε λίγο. Οι Γερμανοί επιλέγουν προσεκτικά τα κομμάτια που τοποθετούν στις δημιουργίες τους, ειδικά όταν πρόκειται για plug-in υβριδικές υπερταχείες άνω των 800 ίππων.

Ο περίφημος βελτιωτής φροντίζει τόσο την εμφάνιση, όσο και την απόδοση των G90/G99. Οι διαφορές σε σχέση με την εργοστασιακή Μ5 «βγάζουν μάτι», χάρις στο ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο που αποτελείται από splitter και ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη και αεροτομή (χείλος στην πόρτα του πορτμπαγκάζ η σεντάν, διπλό spoiler οροφής η Touring). H ανάρτηση χαμηλώνει κατά 20 χλστ. και οι θόλοι «μπουκώνουν» από τις νέες ζάντες AC6 των 21 ιντσών (σε λάστιχα 285/35 μπροστά και 295/35 πίσω), που προσφέρονται σε χρωμιωμένο ή μαύρο φινίρισμα, ενώ υπάρχουν και αποστάτες 7 χλστ. για ακόμα πιο γυμνασμένο παρουσιαστικό. Οι τετραπλές εξατμίσεις επίσης είναι μεγαλύτερες και ανθρακονημάτινες, φτάνοντας τα 110 χλστ. σε πλάτος έκαστη μπούκα.

Με τέτοιο look θα ήταν αμαρτία να μην υπήρχε περισσότερη δύναμη κάτω από το καπό. Ίδια άποψη είχαν και οι μηχανικοί της AC Schnitzer, που περιποιήθηκαν το PHEV σύνολο της M5 και το έφτασαν στα 810 άλογα, από τα 727 του εργοστασίου. Το πώς τα κατάφεραν δεν ανακοινώνεται, ωστόσο κατά πάσα βεβαιότητα μιλάμε για νέα ECU και εξάτμιση, δίχως παρεμβάσεις στις τουρμπίνες ή το ηλεκτρικό σκέλος. Θυμίζουμε πως εργοστασιακά ο 4.4 V8 twinturbo παράγει 585 ίππους στις 5.600-6.500 σ.α.λ. και 750 Nm από τις 1.800 σ.α.λ., έχοντας τη δυνατότητα να στροφάρει μέχρι τις 7.200 σ.α.λ., με έναν ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων και 280 Nm (που γίνονται 450 Nm στην είσοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, μέσω pre-gearing) να συνδράμει για τους σχεδόν 730 συνολικούς ίππους του συστήματος. Ούτε κόστος για τις βελτιώσεις ανακοινώνεται, όμως σίγουρα δεν θα είναι φθηνές.

Get it on Google Play Download on the App Store