To Audi SQ8 μπορεί να αισθάνεται ζήλεια απέναντι στο RS Q8, κυρίως από πλευράς ισχύος. Κάτω από το καπό τον ίδιο κινητήρα έχουν, αλλά εμφανισιακά και πρακτικά το RS είναι μια κλάση πάνω. Εδώ μπαίνει στην εξίσωση η ABT, γεφυρώνοντας το κενό και αποκαθιστώντας τυχόν αδικίες.
Ο Γερμανός βελτιωτής πήρε τον «υπαρχηγό» των Q8 και του έφτιαξε καταρχάς την εμφάνιση, διακριτικά. Οι 22άρες (και προαιρετικά 23άρες) πολυάκτινες ζάντες και το σχετικά ήπιο ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο, με splitter-προσθήκες στις εισαγωγές στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, μεγαλύτερο διαχύτη και αεροτομή, φέρνουν το SQ8 πιο κοντά στο παρουσιαστικό του RS Q8. Το ίδιο κάνουν η χαμηλωμένη ανάρτηση και τα (ψεύτικα) βράγχια στα φτερά, ωστόσο την πιο δυνατή ζεύξη την κάνει το μηχανοστάσιο.
Εκεί ο 4.0 V8 twinturbo αποκτά νέο εγκέφαλο και αναβαθμισμένη εξάτμιση, βλέποντας τους αριθμούς του να βελτιώνονται κατακόρυφα. Από τα 507 άλογα και τα 770 Nm του εργοστασιακού, το SQ8 της ABT φτάνει στους 650 ίππους και τα 849 Nm. Επίδοση που όχι απλά έρχεται στα επίπεδα του RS Q8, αλλά το ξεπερνά με άνεση κιόλας (600 άλογα και 800 Nm)! Νούμερα επιτάχυνσης δεν ανακοινώνονται, αλλά τα 4,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα του «μαμά» SQ8 αποτελούν παρελθόν. Κατά πάσα πιθανότητα το ίδιο ισχύει και για τα 3,8 δλ. του RS Q8, με ένα βάσιμο σενάριο να θέλει το SQ8 της ABT γύρω στα 3,5-3,6 δλ. Λογικά παρελθόν είναι και ο ηλεκτρονικός περιοριστής των 250 χλμ./ώρα.
Όποιος θέλει την έξτρα δύναμη της ABT στο SQ8 του, θα πρέπει να βάλει δυνατά το χέρι στην τσέπη. Η αναβάθμιση του κινητήρα κοστολογείται στις 3.700 ευρώ, ενώ το ανθρακονημάτινο aero kit περί τις 2.000 ευρώ. Ακριβότερες όλων φυσικά είναι οι ζάντες, που παράλληλα μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος κατά 40%, κυμαινόμενες από 3.830 ως 4.500 ευρώ η τετράδα (ανάλογα τη διάσταση και το σχέδιο).