Η Audi ανανεώνει το SQ8, αναβαθμίζοντάς το οπτικά και δηλώνοντας πίστη στην αμόλυβδη βενζίνη, χάρη στην αποκλειστική παρουσία του 4.0 V8 twinturbo. Πλέον ο «υπαρχηγός» της γκάμας του Q8 διατίθεται μόνο με τον TFSI, καθώς ο 4.0 TDI V8 των 435 ίππων καταργείται.
Σχεδιαστικά η γενναία παρουσία ασημί ενθέσεων στη μάσκα και τις εισαγωγές του προφυλακτήρα συνεχίζει να δεσπόζει, πλαισιωμένη από φωτιστικά σώματα με νέα LED ημέρας και αναθεωρημένα γραφικά. Ειδικά όταν πάρουν θέση τα προαιρετικά HD Matrix LED, το αποτέλεσμα κάνει μέχρι και το RS Q8 να ζηλεύει. Το πλήρως εξοπλισμένο SQ8 συνοδεύεται από ανθρακονημάτινα καλύμματα καθρεπτών και τεράστιες ζάντες 23 ιντσών, ωστόσο οι βασικές εκδόσεις συνδυάζονται με τροχούς 21 ή 22 ιντσών. Ελαφρώς ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, που πλέον αξιοποιούν τεχνολογία OLED και επίσης διαθέτουν φρεσκαρισμένα γραφικά.
Κάτω από το καπό ο 4.0 V8 twinturbo μένει μόνος, αλλά με 507 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 770 Nm στις 2.000-4.000 σ.α.λ. χαλάλι. Το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και η τετρακίνηση Quattro φροντίζουν για το πέρασμα της ισχύος στο οδόστρωμα, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. και τελική ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 250 χλμ./ώρα. Η οικολογική και οικονομική συνείδηση δεν λείπει, καθώς σε χαμηλές ταχύτητες το ένα τούρμπο απενεργοποιείται μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση, ενώ το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt επιτρέπει την απενεργοποίηση του μοτέρ έως και 40 δλ., σε ταχύτητες μεταξύ 55 και 160 χλμ./ώρα (λειτουργία coasting).
Στις στροφές φροντίζει η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση, που αυξομειώνει το ύψος του οχήματος κατά 90 χλστ., μαζί με τις ενεργές αντιστρεπτικές που κρατάνε οριζόντιο το θεόρατο αμάξωμα στα πλευρικά φορτία. Για τους πιο απαιτητικούς, η Audi Sport προσφέρει ακόμα πιο σπορ ανάρτηση, σύστημα τετραδιεύθυνσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.