Το νέο Honda Civic 1.5 VTEC Turbo είναι από τα πιο δυνατά αυτοκίνητα στην κατηγορία του, καθώς ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 182 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής μεταξύ 1.900-5.000 σ.α.λ.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Honda Civic 1.5 VTEC Turbo 182 PS CVT
Το μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται ακόμα για τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του, αφού εκτός από δυνατό είναι και γραμμικό, ιδιαίτερα ελαστικό από τις χαμηλές στροφές χωρίς κενά ισχύος και προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις. Στο 5θυρο Civic με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 8,2 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 220 χλμ./ώρα.
Αν πάλι οι κάτοχοι ή μελλοντικοί αγοραστές του Honda Civic 1.5 VTEC Turbo επιθυμούν ακόμα περισσότερη δύναμη, η εταιρεία βελτιώσεων BR-Performance έχει εξελίξει δύο προγράμματα αύξησης της ισχύος, το Eco και το Stage 1. Στο Eco αυξάνεται μόνο η ροπή στα 300 Nm (+60 Nm), ενώ εκτιμάται μείωση της κατανάλωσης περίπου κατά 13%. Το κόστος σε αυτή τη μετατροπή ανέρχεται στα 490 ευρώ. Στο πρόγραμμα Stage 1 εκτός από την ροπή των 300 Nm ανεβαίνει και η ισχύς του κινητήρα κατά 38 ίππους και φτάνει τους 220 ίππους (κόστος 590 ευρώ). Ωστόσο, όπως μπορούμε να δούμε από τα Civic στο δυναμόμετρο, η απόδοση έχει αγγίξει τους 223 ίππους και τα 322 Nm ροπής με τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS