Η Honda έχει μακροχρόνια παράδοση στους αποδοτικούς κινητήρες, ενώ με την προσθήκη του turbo ανέβασε και άλλο την ισχύ τους, σε συνδυασμό με ιδιαίτερα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και γραμμική απόδοση.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda Civic 1.5 λτ. VTEC Turbo 182 PS CVT
Στοιχεία που αφορούν και τον 1.5 VTEC Turbo που τοποθετείται στο Civic και αποδίδει από το εργοστάσιο 182 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής μεταξύ 1.900-5.000 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι πολύ ελαστικό, γεμάτο σε όλο το φάσμα των στροφών, χωρίς κενά ισχύος και ξεσπάσματα. Γενικά δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου ατμοσφαιρικού μοτέρ παρά downsized turbo. Από πλευράς επιδόσεων, στο 5θυρο Civic με το ιδιαίτερα ακριβές στις αλλαγές μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 8,2 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα.
Για όσους πάλι η δύναμη του 1.5 VTEC Turbo δεν τους αρκεί και θέλουν περισσότερη, τότε τη λύση δίνουν οι βελτιωτές. Ένας από αυτούς είναι και η BR-Performance, η οποία έχει αναπτύξει τρία προγράμματα αύξησης της ισχύος, το Eco, το Stage 1 και το Stage 2. Tο Eco στοχεύει μόνο στη βελτίωση της ροπής στα 300 Nm (+60 Nm), με μείωση της κατανάλωσης κατά 13%. Το κόστος σε αυτή τη μετατροπή ανέρχεται στα 490 ευρώ. Στο Stage 1 η ροπή παραμένει στα 300 Nm του Eco, όμως ανεβαίνει η ισχύς του κινητήρα κατά 38 ίππους και φτάνει τους 220 ίππους (κόστος 590 ευρώ).
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα βγάζει το Honda Civic 1.5 VTEC Turbo;
Στο Stage 2 υπάρχει συνολική αύξηση της ισχύος στους 230 ίππους και στα 315 Nm ροπής, αν και στο εικονιζόμενο Civic που δυναμομετρήθηκε έφτασε τους 237 ίππους και τα 334 Nm ροπής. Κοινώς είναι αρκετά πιο δυνατό από το τελευταίο ατμοσφαιρικό Civic Typer R, με το 2.0 λτ. VTEC των 201 ίππων και 193 Nm ροπής. Επιδόσεις δεν αναφέρονται μετά την αναβάθμιση, ωστόσο χάρη στα 55 επιπλέον άλογα και τα + 94 Nm ροπής (όσο σχεδόν αποδίδει ένας απλός 1.000άρης κινητήρας), θα υπάρχει αισθητή διαφορά στις επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει.