Κυκλοφορούν πολλές βελτιωμένες BMW M2, όμως καμία δεν έχει την εμφάνιση και την ιστορική σύνδεση της συγκεκριμένης, με το όνομα CSL Turbomeister.
Δείτε ακόμα: «Βόμβα» BMW M2 CS με 550 ίππους και 740 Nm
M2 CSL οι Βαυαροί δεν παρουσίασαν ποτέ, όμως η αγγλική εταιρία περιποίησης αυτοκινήτων Topaz, μαζί με τον ιδιοκτήτη μιας Competition, πήραν ειδική άδεια από την BMW ώστε να μετατρέψουν το αυτοκίνητο σε μεταφορά του 2002 Homage Concept, από το 2016.
Τόσο η Homage, όσο και η ανεπίσημη M2 CSL αντλούν έμπνευση από τις αγωνιστικές 2002 Turbo της Alpina, που έτρεχαν στα 70’s με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα Inka 22
Πέρα από τα αγωνιστικά χρώματα, η Turbomeister φέρει ακόμα αρκετές μετατροπές. Η ανάρτηση της AST είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, τα νέα φρένα της Nashin μειώνουν μόνα τους το βάρος κατά 16 κιλά, η εξάτμιση τιτανίου από την Akrapovich συμβάλλει στη δίαιτα, το ίδιο και οι 19άρες ζάντες της BBS, ενώ στο πλάι και πίσω συναντάμε ποδιές και διαχύτη της AC Schnitzer. Συνολικά, μαζί με άλλες παρεμβάσεις, το βάρος είναι μειωμένο κατά 110 κιλά συγκριτικά με την Competition (1.465 στο σύνολο).
Διαβάστε επίσης: Η BMW M2 μας δείχνει τι διαφορά κάνουν 2 τούρμπο
Η μικρότερη μάζα, μαζί με τα επιπλέον 110 άλογα του 3λιτρου εν σειρά εξακύλινδρου twinturbo (520 ίπποι συνολικά και 660 Nm – συν 110 Nm), σημαίνουν πως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται πλέον ταχύτερα από τα 4,1 δλ. της εργοστασιακής (με το 7άρι DCT διπλού συμπλέκτη, 4,3 δλ. με το 6άρι χειροκίνητο), ενώ θα πρέπει να θεωρούμε δεδομένο πως ο κόφτης των 250 ή 280 (στο M Driver’s Package) χλμ./ώρα αποτελεί παρελθόν.
Δείτε ακόμα: Η BMW M850i της Schnitzer επιβάλλει το Νόμο (+video)