Η Mercedes-AMG E63 S είναι από τα πιο δυνατά και γρήγορα αυτοκίνητα που μπορεί να συναντήσει κανείς στους δρόμους, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Με 612 ίππους και 843 Nm ροπής από τον twinturbo V8 των 4 λίτρων, δύσκολα θα βρεθεί κάποιος να ζητήσει παραπάνω δύναμη. Επίσης, τα 3,4 δλ. που απαιτούνται για την κάλυψη των πρώτων 100 χλμ./ώρα είναι αριθμός που βάζει το γερμανικό υπερ-σεντάν στην σφαίρα των supercars. Γιατί να μην τα ξεπεράσει, όμως;
Δείτε ακόμα: «Μπρουτάλ» Mercedes 190E τα βλέπει όλα «ανάποδα» (+video)
Σε κάτι τέτοια ερωτήματα είθισται να απαντάει η Brabus, προκαλώντας τρόμο στους κατόχους των κατά τόπους Audi R8, Ferrari 488 GTB και McLaren 570S. To ίδιο συμβαίνει και τώρα, με την E63 S να φτάνει αισίως τους 800 ίππους και το εξωφρενικό νούμερο των 1.000 Nm ροπής. Μια βελτίωση που επιτυγχάνεται χάρις στα δυο μεγαλύτερα τούρμπο, το νέο σύστημα εξαγωγής και τον επαναπρογραμματισμό της κεντρικής μονάδας διαχείρισης. Η επίδραση που έχουν στις επιδόσεις είναι πέρα για πέρα ενδεικτική: το 0-100 χλμ./ώρα κατεβαίνει κάτω από τα 3 δλ. ενώ η τελική ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα (εννοείται ότι ο ηλεκτρονικός περιοριστής των 250 χλμ./ώρα αποτελεί μακρινή ανάμνηση).
Διαβάστε επίσης: Mercedes-AMG GT R τα βάζει με Nissan GT-R (+video)
Εμφανισιακά οι διαφορές είναι λίγες και δυναμικές. Οι ζάντες των 21 ιντσών με τα ελαστικά Continental SportContact 6 διάστασης 265/30 εμπρός και 305/25 πίσω, μαζί με το έντονο splitter στον εμπρός προφυλακτήρα και τον νέο διαχύτη στα μετόπισθεν φροντίζουν να ξεκαθαρίσουν τις προθέσεις του γερμανικού «θωρηκτού». Φυσικά το πράσινο ματ χρώμα κερδίζει όλα τα βλέμματα.