Έχουμε μάθει πια πως όποτε παρουσιάζεται ένα καινούργιο μοντέλο από τον Όμιλο VW, η βελτιωμένη του εκδοχή από την ABT δεν αργεί να ακολουθήσει. Καλή ώρα η ναυαρχίδα της Audi, η οποία δέχεται τις διακριτικές «περιποιήσεις» του Γερμανού βελτιωτή.
Δείτε ακόμα: Πρώτη βελτίωση για το Volkswagen T-Roc από την ABT
Αισθητικά βλέπουμε πως δεν σημειώνονται ακρότητες. Η απόσταση από το έδαφος είναι λίγο χαμηλότερη, οι νέες ζάντες που ξεκινάνε από τις 20 και καταλήγουν στις 22 ίντσες, το διακριτικό αεροδυναμικό πακέτο με το χείλος στον εμπρός προφυλακτήρα, τις πλαϊνές «ποδιές» και την προσθήκη χαμηλά στον πίσω, αλλά και το μικρό spoiler στην άκρη του πορτμπαγκάζ (το οποίο προαιρετικά μπορεί να παραγγελθεί με ανθρακόνημα). Κατά τα λοιπά, ο 3λιτρος V6 TDI των 286 ίππων και 600 Νm ροπής αναβαθμίζεται στα 330 άλογα και 650 Nm ροπής χάρις στο ABT Engine Control. Ή αλλιώς, ένα παράλληλο εγκεφαλάκι που «τρέχει» ένα πρόγραμμα με διαφορετικούς χάρτες ανάφλεξης και πίεσης του τούρμπο, δίχως να ακυρώνει τα συστήματα ασφαλείας της εργοστασιακής ECU.
Διαβάστε επίσης: Ήταν μπροστοκίνητο Audi A4 2.0 TDI. Έγινε S4 (+video)
Το A8 είναι ένα από τα πιο μετριοπαθή και «γήινα» project της ABT, η οποία έχει παρουσιάσει τον τελευταίο καιρό -μεταξύ άλλων- ένα υβριδικό RS 6 1.018 ίππων και ένα ηλεκτρικό RS 3 που μπορεί να «διαλύσει» μια Porsche 991 GT2 RS.