Η ABT δεν κάνει διακρίσεις στην γκάμα της Audi, προσφέροντας πλέον πακέτο αναβάθμισης και για το μικρότερο crossover της φίρμας από το Ίνγκολσταντ.
Δείτε ακόμα: Υβριδικό Audi RS 6-Ε με 1.018 άλογα! (+video)
Η δουλειά των μηχανικών ξεκινάει με αναβαθμίσεις απόδοσης για τους ισχυρότερους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, χάρις στην αντικατάσταση της κεντρικής μονάδα διαχείρισης του κινητήρα (ECU). Ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας TFSI πλέον αποδίδει 230 ίππους και 360 Nm ροπής, αύξηση που αντιστοιχεί σε 40 ίππους και ισάριθμα Nm σε σχέση με την εργοστασιακή έκδοση. Λίγο μικρότερη είναι η άνοδος στην ιπποδύναμη του 2λιτρου TDI των 190 ίππων, ο οποίος πλέον μετρά 215 άλογα. Η ροπή, πάντως, και εδώ αυξάνεται κατά 40 Nm και φτάνει πλέον τα 440 Nm. Όσον αφορά το στήσιμο συναντάμε ελατήρια χαμηλώματος, που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 40 χλστ.
Εμφανισιακά, πέρα από το χαμήλωμα, ξεχωρίζουν οι νέες ζάντες αλουμινίου που ξεκινούν από τις 18 ίντσες και μπορούν να φτάσουν τις 20, αναλόγως σχεδίου, φινιρίσματος και χρωματικής επιλογής.
Διαβάστε επίσης: Audi RS 3 ταπεινώνει Lamborghini Aventador S (+video)
Τέλος, νούμερα επιδόσεων δεν ανακοινώνονται. Με δεδομένο, όμως, ότι το Q2 2.0 TFSI quattro (αποκλειστικά με τετρακίνηση, όπως και το κορυφαίο TDI) χρειάζεται 6,5 δλ. για το 0-100 και φτάνει τα 230 χλμ./ώρα τελικής, ενώ το 2.0 TDI επιδεικνύει 7 δλ. και 225 χλμ./ώρα για τις ίδιες μετρήσεις, οι προτάσεις του φημισμένου Γερμανού βελτιωτή θα είναι αναμφισβήτητα ταχύτερες.