Ουδείς μένει παραπονεμένος από τις περιποιήσεις της Manhart, ακόμα κι αν δεν πρόκειται για BMW. Ο Γερμανός βελτιωτής ειδικεύεται στις δημιουργίες των Βαυαρών, αλλά ουκ ολίγες φορές κάνει τις εξαιρέσεις του. Για ένα μοντέλο στο επίπεδο της Bentley Bentayga εξάλλου, θα μπορούσαμε να πούμε ότι επιβάλλεται.
Το βρετανικό υπερχλιδάτο SUV ντύνεται στον κλασικό μαύρο-χρυσαφί της Manhart, φορώντας παράλληλα το απαραίτητο αεροδυναμικό «κοστούμι», που αποτελείται splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, διαχύτη στον πίσω, ποδιές στο πλάι και μια ευμεγέθη αεροτομή στην οροφή. Οι 22άρες ζάντες δένουν καταπληκτικά με το «γυμνασμένο» αμάξωμα, το οποίο έρχεται 25 χλστ. πιο κοντά στην άσφαλτο μέσω του αναθεωρημένου λογισμικού της αερανάρτησης.
Επαναπρογραμματισμένη ECU φέρει και ο κινητήρας, μαζί όμως με το Turbo Performance Kit των Γερμανών. Δυο μεγαλύτερες τουρμπίνες αναλαμβάνουν την υπερπλήρωση του μοτέρ, το οποίο δεν αποσαφηνίζεται αν είναι ο 4.0 V8 twinturbo ή ο επίσης διτούρμπινος 6.0 W12 της Speed. Όποιο κι αν είναι, πλέον απέχει παρασάγγας από τα εργοστασιακά δεδομένα. Η ισχύς της BT800 είναι ακόμα υψηλότερη από όσο αφήνει να εννοηθεί η ονομασία της, καθώς φτάνει τα 810 άλογα και προσφέρει παράλληλα 1.060 Nm ροπής. Αν κάτω από το καπό βρίσκεται ο 6.0 W12, μιλάμε για αύξηση 175 ίππων και 160 Nm (635 άλογα και 900 Nm), ενώ αν είναι ο 4.0 V8 τότε το «μπουστάρισμα» της Manhart ανέρχεται στα 260 άλογα και τα 290 Nm (550 ίπποι και 770 Nm).
Επιδόσεις επίσης δεν αναφέρονται, αλλά δεδομένα η βελτιωμένη Bentayga θα είναι σημαντικά ταχύτερη ακόμα και από τα 3,9 δλ. της Speed για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική είναι καθαρά θέμα του πού οι τεχνικοί της Manhart έχουν τοποθετήσει τον ηλεκτρονικό περιοριστή (μέχρι τα 306 χλμ./ώρα φτάνει η Speed).