Αν υπάρχει ένα χαρακτηριστικό για το οποίο μπορεί κανείς να ψέξει το Cupra Leon, είναι η υπερ του δέοντος συγκρατημένη εμφάνιση. Ευτυχώς που υπάρχουν βελτιωτικοί οίκοι σαν την JE Design, που αναλαμβάνουν να διορθώσουν αυτή την αδικία και να περάσουν το παρουσιαστικό του κορυφαίου Leon στο άλλο άκρο.
Το βασικό συστατικό του νέου look είναι οι φαρδύτεροι θόλοι των τροχών και οι νέοι προφυλακτήρες. Αμφότεροι μετατρέπουν εμφανισιακά το διακριτικό hot hatch σε «αγρίμι», συνοδευόμενοι από νέα ανάρτηση και ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά 265/30. Ο Γερμανός βελτιωτής προσφέρει μια ευρεία επιλογή από σχέδια και διαστάσεις ζαντών (18, 19 ή 20 ίντσες), συνοδευόμενες από ελατήρια χαμηλώματος που φέρνουν το Leon πιο κοντά στο έδαφος κατά 20 χλστ. εμπρός και κατά 10 χλστ. πίσω. Η JE Design μάλιστα υπογραμμίζει πως τα νέα ελατήρια είναι συμβατά με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC.
Φυσικότατα και πασιφανώς ο απόλυτος πρωταγωνιστής είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Ο εμπρός προφυλακτήρας αποκτά ρυθμιζόμενο ανθρακονημάτινο splitter και ακροπτερύγια, ενώ από το ίδιο υλικό κατασκευάζονται οι πλαϊνές ποδιές και ο διαχύτης, που με τη σειρά του περιβάλλει τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Τα πάντα, ωστόσο, σταματούν στην τεράστια αεροτομή. Δίχως υπερβολή, πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες και πιο ακραίες έχουν μπει σε μοντέλο της κατηγορίας, φέρνοντας αύρα WRC και «Fast and the Furious» στο ισπανικό hot hatch. Οι Γερμανοί υπερηφανεύονται πως προσφέρει 180 κιλά κάθετης δύναμης στα 200 χλμ./ώρα, αλλά αμφιβάλλουμε αν υπάρχει έστω ένας που θα την επιλέξει για κάτι άλλο, από το αισθητικό κομμάτι.
Κάτω από το καπό δεν αναφέρεται ποιο μοτέρ υπάρχει, αλλά κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για τον 2λιτρο TSI των 300 ίππων και 400 Nm (υπάρχει και τo PHEV Cupra Leon 1.4 eTSI, στα 204 ή τα 245 άλογα). Κανονικά τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,7 δλ. και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, αλλά εδώ δεν αποκλείεται να μεταβάλλονται οι αριθμοί λόγω τροχών και αεροδυναμικής.