BMW και να μη δεχτεί τις περιποιήσεις της Manhart, γίνεται; Εννοείται πως όχι. Για αυτό και ο φημισμένος Γερμανός βελτιωτής κάνει δώρο στην X7 μια σειρά από αναβαθμίσεις, που την καθιστούν φόβητρο.
Εμφανισιακά συναντάμε τον κλασικό συνδυασμό μαύρου αμαξώματος-χρυσαφί αυτοκόλλητων, αεροδυναμικές προσθήκες στο αμάξωμα (splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, διαχύτη στον πίσω, ποδιές στο πλάι, αεροτομή στην οροφή, νέα εξάτμιση με επικάλυψη ανθρακονημάτων στις τετραπλές απολήξεις, 23άρες ζάντες και χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 25 χλστ.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι δερμάτινες επενδύσεις, ο συνδυασμός τους με suede ενθέσεις, τα carbon φιλέτα και το χρυσαφί χρώμα στο κέντρο των καθισμάτων, αλλά και το άνω μέρος των θυρών. Τα ανθρακονήματα επίσης δίνουν το παρόν, σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα, ενώ το σήμα της Manhart δεσπόζει στα πατάκια και προαιρετικά στο κέντρο του τιμονιού.
Κάτω από το καπό και πίσω από τη θηριώδη μάσκα, ο 4.4 V8 twinturbo της X7 M50i αποκτά τον εγκέφαλο MHtronik και την προαναφερθείσα εξάτμιση. Το συνολικό του κέρδος αγγίζει τους 120 ίππους και τα 170 Nm, τοποθετώντας την MHX7 650 στα 650 άλογα και τα 920 Nm ροπής! Νούμερα επιδόσεων δεν ανακοινώνονται, ωστόσο δεν τίθεται ζήτημα βελτίωσης των 4,7 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και μετατόπιση του εργοστασιακού κόφτη των 250 χλμ./ώρα.