Το Ford S-Max είναι ένα από τα πολλά MPVs που έχουν αποχαιρετήσει την αγορά τα τελευταία χρόνια, υποκύπτοντας ένα-ένα στα SUVs. Η άλλοτε δημοφιλέστατη κατηγορία πλέον μετράει ελάχιστα μοντέλα, εκ των οποίων τα περισσότερα πρέπει να αλλάζουν σε crossover προκειμένου να επιβιώνουν. Μια τετράδα 20άρες ζάντες, ωστόσο, δείχνουν με τον καλύτερο τρόπο πως ένα πολυμορφικό μπορεί να είναι και κουκλί, πέρα από ανθρωπομεταφορέας.
Η JMS πήρε το μεγάλο MPV του «Μπλε Οβάλ» και του έβαλε ένα ωραιότατο σπορ «μακιγιάζ», τοποθετώντας στις τέσσερες άκρες τις πολυάκτινες 20άρες Dragon της Barracuda Racing (σε ελαστικά 245/35), μαζί με ελατήρια χαμηλώματος της H&R. Ο Γερμανός βελτιωτής δεν χρειάστηκε να αλλάξει κάτι παραπάνω, καθώς το εργοστασιακό body kit της έκδοσης ST Line κάνει υπέροχη δουλειά στη δημιουργία σπορ εικόνας, όπου πρωταγωνιστούν οι τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης. Το μαύρο χρώμα του αμαξώματος δίνει πόντους επιβλητικότητας, ενώ ένα πέρασμα μαύρης βαφής στις ζάντες θα ήταν ιδανικό για το απόλυτο total black οικογενειακό παρουσιαστικό.
Πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν, αλλά λογικά κάτω από το καπό θα πρέπει να ρίχνει πιστονιές ο πεντακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος των 2.5 λίτρων, που έδινε ζωή στην κορυφαία έκδοση του S-Max. Αν η μνήμη σας το έχει αφήσει πίσω (δύσκολα, με τέτοιο ήχο), μιλάμε για το μοτέρ του Focus ST 2ης γενιάς, αλλά και τη βάση για εκείνο του αντίστοιχου RS. Στο ισχυρότερο S-Max η απόδοση έφτανε τους 220 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και τα 320 Nm στις 1.500-4.800 σ.α.λ., επιταχύνοντας τα 1.700 κιλά του αμαξώματος στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 7,9 δλ. και μέχρι τα 230 χλμ./ώρα.