Είναι δυνατόν να μην ικανοποιείται κάποιος από τις δυνατότητες και τον χαρακτήρα των Ford Ranger ή F-150 Raptor; Κι όμως, υπάρχουν τέτοιες μυστήριες ψυχές. Για αυτούς τους πλεονέκτες, υπάρχουν κατασκευές σαν το MegaRaptor.
Το τερατώδες pick up βασίζεται στα «κτήνη» της σειράς Super Duty, με το συγκεκριμένο να πρόκειται για F-250. Η MegaRexx Trucks προσφέρει πακέτα μετατροπών και για τα F-350/F-450, που προσανατολίζονται τόσο στο οπτικό όσο και το πρακτικό κομμάτι. Τα περισσότερα πάνελ του αμαξώματος αντικαθίστανται από άλλα, κατασκευής fiberglass, προκειμένου να προσδώσουν την εκφοβιστική εμφάνιση στο αυτοκίνητο, αυξάνοντας παράλληλα το πλάτος του από 30,5 μέχρι 45,7 εκατοστά! Εξυπακούεται ότι και η ανάρτηση ακολουθεί στα χνάρια του παρουσιαστικού, με κιτ ανύψωσης 11,4 εκατοστών εμπρός και 12,7 πίσω, ενισχυμένα φύλλα σούστας για τον πίσω άξονα, αμορτισέρ της Bilstein, μακρύτερους βραχιόνες, ρυθμιζόμενη μπάρα μετατροχίου μπροστά και compressor kit για τα αμορτισέρ, που αυξομειώνει το ύψος κατά βούληση. Για την ευκολότερη επιβίβαση/σκαρφάλωμα στην καμπίνα των επιβατών, υπάρχουν ηλεκτρονικά πτυσσόμενα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ.
Ιδιαίτερης μνείας χρήζουν οι νέες και ενισχυμένες 20άρες ζάντες («Mine-Resistant Ambush Protected» η ονομασία τους, σαν να λέμε «ανθεκτικές σε νάρκες και ενέδρες»), που ζυγίζουν πάνω από 45 κιλά η καθεμία! Αν προσθέσουμε και τα τεράστια ελαστικά 395/85, τότε το βάρος κάθε τροχού άνετα ξεπερνά τα 60 κιλά!
Κάτω από το καπό δεν υπάρχουν μετατροπές, όμως βάσει των χαρακτηριστικών του εργοστασιακού μοτέρ, δεν χρειάζονται κιόλας. Το F-250 Super Duty διαθέτει ένα εργοστάσιο παραγωγής ροπής, μεταμφιεσμένο σε ντίζελ 6.7 V8. Η ισχύς φτάνει τους 482 ίππους και τα 1.050 Nm ροπής, οπότε η MegaRexx έκρινε πως έπρεπε να δώσει προσοχή στην εξέλιξη του υπόλοιπου αυτοκινήτου. Η μετατροπή διαρκεί 2-3 μήνες (ανάλογα το Super Duty) και απαιτείται 50% προκαταβολή, συν φυσικά το αυτοκίνητο-δότης. Τιμή για το πακέτο, όμως, δεν αποκαλύπτουν οι Αμερικανοί.