Η AC Schnitzer πρόσθεσε ένα ακόμη αυτοκίνητο στη γκάμα της, τη νέα BMW M4 Competition Cabrio, βελτιώνοντάς την τόσο μηχανολογικά, όσο και εμφανισιακά.
Για την ακρίβεια ο μεγάλος βελτιωτικός οίκος προσφέρει δυο πακέτα αναβαθμίσεων για τον 3λίτρο twin-turbo, straight-six κινητήρα της BMW που αποδίδει 510 ίππους και 650 Nm ροπής. Το Stage 1 προσφέρει αύξηση ισχύος κατά 80 ίππους εκτοξεύοντας έτσι την τελική ισχύ στους 590 ίππους και τη ροπή στα 750 Nm. Με το ισχυρότερο Stage 2 η δύναμη αγγίζει τα 610 άλογα, με τη ροπή να παραμένει στα 750 Nm. Οι μηχανικοί της AC Schnitzer φρόντισαν επίσης να τοποθετήσουν μια πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, η οποία συγκριτικά με την εργοστασιακή χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 30 χλστ. μπροστά και 40 χλστ. πίσω. Το καλύτερο «πάτημα» του αυτοκινήτου στο δρόμο, εκτός από την ανάρτηση διασφαλίζεται και από το δίδυμο ελαστικών και ζαντών σε δυο σχέδια, με διάσταση 20 ιντσών. Αυτές φοράνε ελαστικά διαστάσεων 285/30 και 295/30 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Η κτηνώδης δύναμη του κινητήρα συμβαδίζει και με ένα εξίσου δυνατό bodykit. Ξεκινώντας από μπροστά, η εμφατική γρίλια για την οποία έχει γίνει τόσος ντόρος, παραμένει, αλλά εντελώς αλλαγμένος είναι ο προφυλακτήρας. Στο κατώτερο σημείο του έχει προστεθεί ένα splitter, ενώ δεξιά κι αριστερά συναντάμε τα αεροδυναμικά canards. Στο σύνολο τους αυτά τα βοηθήματα προσφέρουν πρόσθετη αρνητική άντωση κατά 80 κιλά. Διαφορετικό είναι και το καπό, στο οποίο υπάρχουν πρόσθετοι αεραγωγοί, ενώ νέα είναι και τα πλαϊνά sideskirts. Στην καμπίνα της BMW M4 Competition Cabrio έχουν τοποθετηθεί νέα αλουμινένια πεντάλ, ενώ το τιμόνι έχει «ντυθεί» με ένα συνδυασμό δέρματος κι Alcantara.