Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η BMW M8 είναι περισσότερη δύναμη. Οι βελτιωτές, όμως, κάπως πρέπει να ζήσουν. Και η G-Power εξειδικεύεται σε αυτόν ακριβώς τον τομέα: να παίρνει ήδη πανίσχυρες κατασκευές και να τις μετατρέπει σε βαλλιστικούς πυραύλους.
Η M8 Competition από το εργοστάσιο παράγει 625 ίππους και 750 Nm ροπής, χάρις στον 4.4 V8 twinturbo. Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος ανεβάζει την απόδοση κατά σχεδόν 300 άλογα και ακριβώς τόσα Nm ροπής, φτάνοντας τους 900 ίππους και τα 1.050 Nm! Η G8M Hurricane RR, όπως ονομάζεται πλέον η Μ8, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 χλμ./ώρα και, ενώ δεν ανακοινώνονται νούμερα επιτάχυνσης, φημολογείται πως θέλει 2,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα – όσα δηλαδή χρειάζεται και η Bugatti Chiron! Μάλιστα, οι δημιουργοί της υποστηρίζουν πως χωρίς τον κόφτη (που τοποθετείται καθαρά για την προστασία των ελαστικών), η G8M μπορεί να αγγίξει τα 400 χλμ./ώρα!
Η μεγάλη αύξηση στην ισχύ οφείλεται στις μεγαλύτερες τουρμπίνες, την αναβαθμισμένη εξάτμιση, τη νέα πολλαπλή εισαγωγής και τον επίσης νέο εγκέφαλο. Στο σκέλος του στησίματος συναντάμε coilover kit, που μεταβάλλεται σε σκληρότητα και απόσταση από το έδαφος, ενώ τα ελαστικά 285/30 και 295/30 πίσω της Michelin περιβάλλουν τις σφυρήλατες ζάντες των 21 ιντσών. Οι μαύροι τροχοί παίζουν καθοριστικό ρόλο και στο οπτικό σκέλος, ταιριάζοντας ιδανικά με το φανταχτερό πορτοκαλί χρώμα και τις ανθρακονημάτινες προσθήκες, από τις οποίες ξεχωρίζουν το καπό με τους αεραγωγούς και η σταθερή, αλλά και ρυθμιζόμενη, αεροτομή στο πίσω μέρος. Διαχύτης, splitter και side skirts είναι επίσης παρόντα.
Τιμή δεν ανακοινώνεται, όμως αν κρίνουμε από την αναλόγων προδιαγραφών G5M Hurricane RR, το κόστος θα πρέπει να κυμαίνεται στην περιοχή των 115.000 ευρώ – καθαρά για τις επεμβάσεις της G-Power, δίχως να περιλαμβάνεται το αυτοκίνητο!