Αναμφίβολα η BMW M8 είναι ένα ταχύτατο, πανίσχυρο και θελκτικότατο αυτοκίνητο. Οι μηχανικοί της Manhart, πάντως, ασπάζονται το δόγμα «εχθρός του γρήγορου, το γρηγορότερο». Για αυτό προσθέτουν 200 ίππους στην Competition, χαρίζοντας παράλληλα απίστευτα νούμερα επιτάχυνσης.
Η εργοστασιακή M8 Competition αποδίδει 625 ίππους και 750 Nm από τον twinturbo V8 των 4.4 λίτρων. Η BMW ανακοινώνει 3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 10,6 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα, με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Έχουμε δει πως στην πραγματικότητα είναι ακόμα ταχύτερη, καλύπτοντας το 100άρι σε 2,88 δλ. Οι Γερμανοί αναλαμβάνουν να την κάνουν ακόμα πιο καταιγιστική, προσδίδοντας ταυτόχρονα το ανάλογο παράστημα στο βαυαρικό grand tourer.
Το ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο περιλαμβάνει τα «νεφρά», το splitter, τις πλαϊνές ποδιές, τον διαχύτη και το spoiler στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, με αυτή των φωτογραφιών να διαθέτει επιπλέον νέο καπό με αεραγωγούς και μπλε ματ βαφή. Οι ζάντες Spider των 21 ιντσών παίρνουν θέση στις τέσσερις άκρες, με ελαστικά 265/30 μπροστά – 305/25 πίσω, και συνοδεύονται από ρυθμιζόμενη ανάρτηση της KW.
Κάτω από το καπό αναλαμβάνουν δυο μεγαλύτερες τουρμπίνες και ισάριθμα intercoolers υψηλότερης παροχής, μαζί με νέο εγκέφαλο και σύστημα εξαγωγής. Το τελικό αποτέλεσμα αριθμεί 823 ίππους και 1.070 ολόκληρα Nm ροπής, που καταλήγουν σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης M XDrive και 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, ωστόσο μια άλλη MH8 800 (όπως ονομάζεται η M8 της Manhart) έχει γράψει 2,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και ξεπεράσει τα 310 χλμ./ώρα, με 7η σχέση στο Steptronic. Με «τερματισμένη» 8η δεν αποκλείεται να υπερβαίνει τα 340 χλμ./ώρα.
Μόλις 10 MH800 των συγκεκριμένων προδιαγραφών θα κατασκευαστούν, με την τιμή να παραμένει άγνωστη.