Μπορεί να υπάρχουν ελάχιστοι «μυστήριοι» -για να το θέσουμε ευγενώς- που αντικαθιστούν τον 2JZ με κινητήρες ντίζελ Ram, όμως ο νορμάλ κόσμος ονειρεύεται το μοτέρ της 4ης γενιάς Supra κάτω από το καπό του αυτοκινήτου του. Ακόμα κι αν αυτό είναι ένα Datsun 240Z.
Δείτε ακόμα: Αναπαλαιωμένο Datsun 120Y Coupe για συλλέκτες
Κατά μια έννοια, το 240Z (μαζί με το Toyota 2000GT) έδειξε τον δρόμο για τα μελλοντικά sportscars από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Με ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, προσεγμένη κατανομή βάρους και ενδελεχείς δοκιμές για το στήσιμο του σασί, αλλά και εμφάνιση που παρέπεμπε στην Jaguar E-Type, το εμβληματικό Datsun αποτέλεσε ένα από τα μοντέλα-ορόσημα της δεκαετίας του 70. Κάτω από μακρύ καπό, ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος εν σειρά των 2.4 λίτρων απέδιδε 153 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 198 Nm στις 4.400 σ.α.λ., με τον κόφτη να τοποθετείται στις 7.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το κοντό 5άρι χειροκίνητο και το βάρος των 1.044 κιλών, το 240Z μπορούσε να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και να ξεπεράσει τα 200 χλμ./ώρα της τελικής.
Τώρα, όμως, έχουμε 2019. Σχεδόν 50 χρόνια αργότερα, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο της κατηγορίας του 240Z χρειάζεται πολύ περισσότερη παραγωγή από το μηχανοστάσιο. Πάνω από 300 άλογα, δηλαδή. Σε αυτή την περίπτωση, ακόμα και το εργοστασιακό μοτέρ της Supra MKIV κάνει μια χαρά δουλειά, ελέω 330 ίππων και 480 Nm ροπής. Αλλά επειδή ακριβώς είμαστε στο σήμερα, πάντα υπάρχει κάτι παραπάνω. Κι επειδή μιλάμε για 2JZ-GTE, τα 600 άλογα έρχονται με την σκέψη. Και αναλαμβάνουν να κινήσουν 1 τόνο βάρους.
Διαβάστε επίσης: Ταχύτερη από Lamborghini η νέα Toyota Supra (+videos)
Η αναλογία κιλών ανά ίππο βρίσκεται στο απίστευτο 1.66:1, με το βελτιωμένο 240Z να είναι πλήρως αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς. Το μπλοκέ διαφορικό και ο άξονας μετάδοσης είναι ειδικά κατασκευασμένοι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, με το coilover kit της D2 και τους 16άρηδες τροχούς της CCW (με πέλμα ελαστικών 265 μπροστά-280 πίσω) να αναλαμβάνουν το πέρασμα της ισχύος στον δρόμο.
Φυσικά η εμφάνιση δεν θα μπορούσε να μείνει ανέπαφη, με τα φουσκώματα στους θόλους των τροχών και την νέα μάσκα να καταθέτουν τα διαπιστευτήρια του τουμπανιασμένου Datsun.