Η BMW X5 M είναι ένα από τα ταχύτερα SUV σε εργοστασιακή μορφή, με επιδόσεις που άνετα παραπέμπουν σε supercars 10ετίας. Ειδικά η Competition, που θέλει μόλις 3,8 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα. Γιατί να μη γίνει ακόμα πιο τρομοκρατική, όμως, Κλέφτες θα γίνουν στη Manhart;
Ο περίφημος Γερμανός βελτιωτής πήρε την κορυφαία X5, την έντυσαν στον κλασικό συνδυασμό μαύρου αμαξώματος-χρυσαφί αυτοκόλλητων, τοποθέτησαν ζάντες 22 ιντσών σε ελαστικά 295/30, ελατήρια χαμηλώματος της H&R και ένα αεροδυναμικό ανθρακονημάτινο «συνολάκι», που αποτελείται από splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, ποδιές στο πλάι και διαχύτη με αεροτομή πίσω. Carbon χρησιμοποιείται επίσης στα καλύμματα των καθρεπτών και το νέο καπό, που συν τοις άλλοις φιλοξενεί δυο «πολεμικούς» αεραγωγούς πέριξ του φουσκώματος.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι δερμάτινες επενδύσεις και το χρυσαφί χρώμα στο κέντρο των καθισμάτων, αλλά και το άνω μέρος των θυρών. Τα ανθρακονήματα επίσης δίνουν το παρόν, σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα, ενώ το σήμα της Manhart δεσπόζει στο κέντρο του τιμονιού.
Κάτω από το ανθρακονημάτινο και αεριζόμενο καπό ο 4.4 V8 twinturbo διαθέτει μετρημένες, αλλά στοχευμένες μετατροπές. Ο εγκέφαλος MHtronik συνδυάζεται με νέα εξάτμιση, για να αυξήσει την ισχύ του διτούρμπινου οχτακύλινδρου κατά 105 άλογα και 150 Nm. Η MHX700 διαθέτει 730 άλογα και 900 Nm ροπής, από 625 ίππους και 750 Nm της X5 M Competition, με τις επιδόσεις να αναμένονται δραστικά καλύτερες. Στοιχεία δεν αποκαλύπτουν οι Γερμανοί, ωστόσο τα 3,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 280 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιοριζόμενης τελικής (με το M Driver’s Pack, 250 χλμ./ώρα κανονικά) θα πρέπει να λογίζονται ως παρελθόν. Τα 300 χλμ./ώρα δεδομένα εμφανίζονται στο ψηφιακό κοντέρ της βελτιωμένης X5, με μια επίδοση της τάξης των 3,5 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση να συνθέτουν άκρως ρεαλιστικό προφίλ.