Η BMW X3 M είναι ένα από τα ταχύτερα SUV σε εργοστασιακή μορφή, με επιδόσεις που άνετα παραπέμπουν σε supercars 10ετίας. Ειδικά η Competition, που θέλει μόλις 3,8 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα. Γιατί να μη γίνει ακόμα πιο τρομοκρατική, όμως, Κλέφτες θα γίνουν στη Manhart;
Ο περίφημος Γερμανός βελτιωτής πήρε την κορυφαία X3, την έντυσε σε ένα βαθύ μπλε αντί του κλασικού συνδυασμού μαύρου αμαξώματος-χρυσαφί αυτοκόλλητων (ασημί εδώ), τοποθέτησε ζάντες 22 ιντσών σε ελαστικά 255/35 εμπρός-295/30 πίσω, ελατήρια χαμηλώματος της H&R και ένα αεροδυναμικό ανθρακονημάτινο «συνολάκι», που αποτελείται από splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, ποδιές στο πλάι και διαχύτη με αεροτομή πίσω, ενώ carbon χρησιμοποιείται επίσης στα καλύμματα των καθρεπτών Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι δερμάτινες επενδύσεις και το χρυσαφί χρώμα στο κέντρο των καθισμάτων, αλλά και το άνω μέρος των θυρών. Τα ανθρακονήματα επίσης δίνουν το παρόν, σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα, ενώ το σήμα της Manhart δεσπόζει στο κέντρο του τιμονιού.
Κάτω από το ανθρακονημάτινο και αεριζόμενο καπό ο 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας διαθέτει μετρημένες, αλλά στοχευμένες μετατροπές. Ο εγκέφαλος MHtronik συνδυάζεται με νέα εξάτμιση, για να αυξήσει την ισχύ του διτούρμπινου straight six κατά 140 άλογα και 148 Nm. Η MHX3 650 διαθέτει 650 άλογα και 798 Nm ροπής, από 510 ίππους και 650 Nm της X3 M Competition, με τις επιδόσεις να αναμένονται δραστικά καλύτερες. Στοιχεία δεν αποκαλύπτουν οι Γερμανοί, ωστόσο τα 3,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 280 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιοριζόμενης τελικής (με το M Driver’s Pack, 250 χλμ./ώρα κανονικά) θα πρέπει να λογίζονται ως παρελθόν. Τα 300 χλμ./ώρα δεδομένα εμφανίζονται στο ψηφιακό κοντέρ της βελτιωμένης X5, με μια επίδοση της τάξης των 3,5 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση να συνθέτουν άκρως ρεαλιστικό προφίλ.